Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen. 

Jeg havde fornøjelsen af at besøge ana i struer i en privat lejlighed. Hun er en smilende pige på 22 år. Hendes billeder er ægte, men hun har en kønere ansigt i virkeligheden og hendes krop er perfekt. Alt var godt. Det er slet ikke nogen dårlige ting, som jeg kan sætte på hende. Hvis man er til en ung brasiliansk pige, som har masser erfaring og er glad for det hun laver, så skal man besøge hende i hvertfald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gæst75 skrev, for 8 timer siden:

Hej alle sammen. 

Jeg havde fornøjelsen af at besøge ana i struer i en privat lejlighed. Hun er en smilende pige på 22 år. Hendes billeder er ægte, men hun har en kønere ansigt i virkeligheden og hendes krop er perfekt. Alt var godt. Det er slet ikke nogen dårlige ting, som jeg kan sætte på hende. Hvis man er til en ung brasiliansk pige, som har masser erfaring og er glad for det hun laver, så skal man besøge hende i hvertfald. 

Ja, når jeg ser hendes billeder kan jeg mærke det går i pikken - hun ligner en der er lige min type.

Taler hun engelsk ?

Hvordan er stedet - mulighed for bad ? - nye håndklæder ? pænt og rent bollerum ? diskret indgang ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gæst75 skrev, den 5/26/2017 at 23:17:

Hej alle sammen. 

Jeg havde fornøjelsen af at besøge ana i struer i en privat lejlighed. Hun er en smilende pige på 22 år. Hendes billeder er ægte, men hun har en kønere ansigt i virkeligheden og hendes krop er perfekt. Alt var godt. Det er slet ikke nogen dårlige ting, som jeg kan sætte på hende. Hvis man er til en ung brasiliansk pige, som har masser erfaring og er glad for det hun laver, så skal man besøge hende i hvertfald. 

Altså i hendes annonce står der Hannah. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Altså i hendes annonce står der Hannah. 

H udtales ikke på spansk, så det er logisk nok hvis hun udtaler Hannah som Ana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 6 minutter siden:

H udtales ikke på spansk, så det er logisk nok hvis hun udtaler Hannah som Ana

Ok, ja det kan være :)

Men i annonce teksten står der jo noget andet.

Og hvis EG skal kunne bruges som opslag, så skal der stå det rigtige navn, ellers er det jo umuligt at søge :)

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Ok, ja det kan være :)

Men i annonce teksten står der jo noget andet.

Og hvis EG skal kunne bruges som opslag, så skal der stå det rigtige navn, ellers er det jo umuligt at søge :)

 

Nu hvor hendes rigtige navn er blevet nævnt, vil tråden dukke op, hvis man søger på hendes navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ana men det kan godt være hannah. Har sendt link hvis du ikke kunne finde søge efter hende. Ja hun taler perfekt engelsk. Der er bad før og efter. Håndklæderne er foldede og rene. Stedet er en slags kollegie, men nu har jeg været der 2 gange og har ikke set nogen udenfor. Men diskret er det ikke, da det er en slags kollegielejligheder ved siden af aldi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...