Hop til indhold
Thaigodt

Kirkedammen 9 kld. overraskende godt

Recommended Posts

Hej.

Er lige blevet oprettet som bruger herinde, for blev nødt til at videregive min dejlige oplevelse i dag. Men først lidt baggrund til forklaring af nogle problemer jeg har. For godt 9 år siden fik jeg desværre et kompliceret ankelbrud, som har givet mig varige men og kronisk smerte siden. Er blevet opereret 5 gange, men især de sidste 2 operationer har desværre gjort det værre, så nu døjer jeg også med daglige kramper og spændinger under foden og mystiske nervesmerter, alt det tror jeg har bevirket, at jeg har fået præstationsangst, for det kniber med stivheden, når den kommer indenfor, har haft nogle mislykkede forsøg. Men det er også mange år siden, jeg har været rigtig sammen med en kvinde grundet smerter, fik også stærk smertestillende medicin i ca. 5 år. Jeg er ikke helt ung mere, men har aldrig haft problemer med rejsning ellers.

Men nu til det gode, jeg har efterhånden prøvet omkring 15 steder i Århus, både grønne og røde steder, nogle steder flere gange, mens andre kun var engangsoplevelse el. mangel på samme. Men det var længe siden, jeg havde været i Kirkedammen, og var lige i nærheden, og trængte virkelig til at få løsnet lidt op, så ville se om der var kommet bedre personale end sidst, jeg var der. Og det må jeg sige, at der er. I starten var der dog lidt sprogproblemer, der var en ældre kvinde, der vist kunne lidt dansk, men jeg havde svært ved at forstå hende, men vi blev da enige om massage først til 300, og så måske lidt mere. Hende der så kom og gav massage hed Sara, så vidt jeg kunne forstå, men hun vidste, hvad hun gjorde. Først rigtig god hård massage til ben og ryg, helt på højde med flere af de grønne steder, og det var uden olie, det var først til sidst hun brugte lidt olie, hvor hun så masserede lidt blidere. Men hun kan kun meget få ord på engelsk, så tror ikke hun forstod så meget af min ros.

De har åbenbart delt arbejdsområderne lidt op, for nu gik hun og ind kom en lille dejlig thaikvinde, lige som jeg kan lide, til det lidt mere intime. Først spurgte hun, hvad jeg gerne ville, havde bare lyst til det hele med hende, men har jo ikke haft de bedste erfaringer de sidste gange, så valgte bj,  som også er længe siden, men spurgte om jeg kunne få lidt mere massage til min dårlige fod først, for det plejer at kunne løsne lidt for de konstante spændinger, jeg døjer med. Så Sara kom ind igen og jeg fik den bedste fodmassage, jeg nogensinde har fået. Selv albuen blev brugt, og tror hun var i gang i ca. 15 min. Det gjorde ind i mellem temmelig ondt, men på den gode måde.

Bagefter kom den unge ( i mine øjne dejlige) kvinde ind igen, hun taler rimelig godt engelsk, hun hedder for øvrigt Emmy. Men hun spurgte om jeg kunne tænke mig b2b for 700 oven i de 300, og jeg havde det så godt ovenpå den gode massage , at jeg sagde ja tak. Havde fortalt om min nervøsitet omkring rigtig sex, selvom jeg havde meget lyst til hende rigtigt, turde jeg ikke prøve denne gang, men det vil jeg nok en anden gang. Hun startede med et kys på munden, og var rigtig sød. Hun fik den lidt halvrejst før hun begyndte med at bruge munden, og det var uden gummi, så er det jo ekstra dejligt. Jeg nød det hele vejen, og glemte næsten helt at røre ved hende, selvom hun har en dejlig fast krop og en dejlig lille numse, som bare lige er mig. Hun kunne godt mærke, at jeg ikke kommer så nemt, gik også nemmere for 30-40 år siden, så hun brugte også hånden, det var hun også god til, og på et tidspunkt satte hun sig ovenpå mig og kørte blomsten lidt frem og tilbage over min stivert, mens hun stadig havde godt fat med hånden, og så varede det ikke så længe før hun fik mig til at komme rigtig dejligt. Så var jeg rigtig glad. Tror det har været en af de få gange, hvor både massage og ekstra var så godt.

Så jeg var helt tilfreds med det hele og sagde også mange tak til begge. Ved desværre ikke, hvor længe de er her, men de har begge været her i 2 mdr. fik jeg at vide. Men jeg skal helt sikkert derhen igen snart, for min fod har det bedre end den har haft det de sidste 9 mdr. og skal nok prøve både Sara og Emmy også næste gang.

Thaigodt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...