Hop til indhold
Guest Galler

Emma - Tilde

Recommended Posts

Guest Galler

Tirsdag d. 23 maj var vel en dag som alle andre. Men var blevet lidt mere liderlig, og så begyndte jeg at støvsuge nettet. Har dog tidligere taget de "lette løsninger". Det var som regel thai massage, men var efterhånden blevet træt af deres olie sjaskeri :) og mange gange dårlige service, hvor man bare skulle overstås hurtigst muligt.

I min søgen faldt jeg pladask for denne hjemmeside Emma Tilde.. Kunne se at Emma-Tilde var i støvring den dag, så valgte at ringe til hende klokken var lidt over 22. Stemmen der mødte mig i den anden ende af telefonen var helt fantastisk. Jeg var solgt med det samme, og fik den sidste tid den aften. 

Mødte op til aftalt tid, og her fik jeg så dagens anden overraskelse. Jeg må sige at jeg bare stod lamslået og gloede et par sekunder.... Hold nu op. En rigtig flot pige. Nok er billederne flotte på hjemmesiden, men for dælen en flot pige. Hun var rigtig sød og imødekommende. Jeg fik mig stammet frem til en 1/2 time med denne skønhed. Så at hun havde orgasme kontrol og det skulle prøves. Men dette måtte opgives, da jeg har det med at komme alt for hurtigt, og det gjorde det besværligt at gøre det ordentlig. Hun spurgte om der var noget andet jeg havde lyst til. Så vi fandt på noget andet..

Efter 20 min måtte jeg give op, der kunne jeg ikke holde mig længere.. Har nu gået et par dage, og har sku haft svært ved at få armene ned igen. Det er sku første gang, at jeg har oplevet så dejlig og imødekommende pige. Ved godt at dette lyder "lyserødt", men det er sku den følelse jeg sidder tilbage med i kroppen 3 dage efter. Nød virkelig den tid vi havde sammen, og kan stadig mærke den varme og åbenhed der var ved Emma-Tilde..

Jeg håber at jeg en dag kan møde Emma-Tilde igen.

Tusind tak Emma-Tilde, "hvis du læser med" for en fantastisk oplevelse :wub:

Redigeret af Galler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft et besøg hos hende og hun er så anderledes på en positiv måde end mange andre- hun er 100% dansk- naturlig og så er hun så feminin, forførende og intens! 

 

God oplevelse- i alle 45 minutter. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der ved om hun er stoppet? De sidste 3 gange hun skulle have vagt i følge hendes egen hjemmeside hun henviser til har jeg ikke kunnet få kontakt og hun besvarer ikke sin mail. :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille buk skrev, for 33 minutter siden:

Nogle der ved om hun er stoppet? De sidste 3 gange hun skulle have vagt i følge hendes egen hjemmeside hun henviser til har jeg ikke kunnet få kontakt og hun besvarer ikke sin mail. :-(

 

Prøv at ring til hende på hendes GP nr. 29408737  Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...