Hop til indhold

Erfaring med 'ganeshia' eller 'sweetestthing'? :)

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

sweetest thing har kæreste på og har slettet sig selv derinde :) talte en del med hende og hun var super fræk og lækker. men ikke seriøs desværre

Skrevet

Jeg har prøvet Ganeisha. 

Speciel oplevelse, hun fniser/griner hele tiden når bliver slikket og kneppet, for meget for mig, jeg kommer ikke tilbage

Skrevet
Ojoped skrev, for 5 timer siden:

Jeg har prøvet Ganeisha. 

Speciel oplevelse, hun fniser/griner hele tiden når bliver slikket og kneppet, for meget for mig, jeg kommer ikke tilbage

Syntes også hun var "anmeldt" til at være lidt mere chubby, end billederne viser ?

• 3 weeks later...
Skrevet
Ojoped skrev, den 15/6/2017 at 14:01:

Jeg har prøvet Ganeisha. 

Same here - fake fornøjelse. Ikke glad for at kysse.

TboneDK skrev, den 15/6/2017 at 19:12:

Syntes også hun var "anmeldt" til at være lidt mere chubby, end billederne viser ?

Korrekt.

Skrevet

ganeshia, er sød , lidt floppet kropslig, men stadig ung og spændstig, 
siger hun arbejder hos den lokale bager, nok ikke som jomfru, men giver et fint blow, og er som anmeldt lidt hyper sensitiv, men fedt at lege stille og roligt

med en som responderer meget på det 
kan godt anbefale, pris tid osv er fin nok

• 6 months later...
Skrevet

har mødt hende et par gange, synes hun er superfræk og lækker at kneppe, og så har hun de sødeste øjne.

Ville gerne hygge med hende igen, men hun er ikke så aktiv på SD.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.