j2724 4 Skrevet 25. Maj, 2017 Er der nogle som ved om Cat fra Sexy Club stadig er aktiv? Besøgte hende flere gange. Hun var fantastisk og svær at glemme! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. Maj, 2017 Hej Du skal måske være mere specifik, hvis hun nu havde et tillægsnavn, eller noget lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 25. Maj, 2017 j2724 skrev, for 3 timer siden: Er der nogle som ved om Cat fra Sexy Club stadig er aktiv? Besøgte hende flere gange. Hun var fantastisk og svær at glemme! Jeg er ikke i tvivl om, hvem du mener. - Ja, Cat var go' at lege med, - go' at sludre med, - og temmelig grænseløs. Fra andre piger i Sexy Club har jeg fået at vide, at Cat er holdt op definitivt. - (Så definitivt som sådan noget nu kan være). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
j2724 4 Skrevet 26. Maj, 2017 Pigeforskeren skrev, for 15 timer siden: Jeg er ikke i tvivl om, hvem du mener. - Ja, Cat var go' at lege med, - go' at sludre med, - og temmelig grænseløs. Fra andre piger i Sexy Club har jeg fået at vide, at Cat er holdt op definitivt. - (Så definitivt som sådan noget nu kan være). Mange tak. Jeg kan forstå vi har haft lignende oplevelser. Ærgerligt hun er stoppet, men hun har det forhåbentligt godt. Hun vil blive savnet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 13. April, 2022 Godt nok er denne tråd ikke helt ny, men Der er startet en pige, Cat, på Sexyclub. "175 cm høj.50 kg. Stort mørkebrunt. vildt hår" og har en meget opfattende menu ( 1000 Tak for det, Cat!). Er det mon pigen der efterspørges? http://sexyclub.dk/girls/cat/index.php 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FjederFinn 2 Skrevet 22. April, 2022 Samme pige Og samme gode service :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. Maj, 2022 Vagt hver fredag formiddag. Dejligt at nogle af de piger som var i branchen da jeg fik min debut, er kommet tilbage (for en stund) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 89 Skrevet 25. Maj, 2022 Har haft fornøjelsen af Cat hos eventyrpigerne og det kalder absolut på en gentagelse - sgu længe siden, jeg har mødt en pige som hende = Fantastisk service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kallemand 2 Skrevet 3. November, 2022 Ved i om hun tungekysser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 89 Skrevet 3. November, 2022 Kallemand skrev, 1 time siden: Ved i om hun tungekysser? Det gør hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg