Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tantra Anders
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Så hellere en GP, SD er jo også protitution, så pigerne der kalder sig SD kan jo bare spille med åbne kort, pris sted og ydelser...

Ahh vi er enige om det meste alko - men ikke her

jeg synes det er stor forskel - 

når det er S-dating er den personlige relation meget vigtigere om man laver også meget andet end at havde fed sex. 

Jeg rejser med min SD og tager på små overnatninger 

sender blomster 

hjælper med sparring omkring arbejde og så videre 

pg så er beløbet fast pr måned og ikke pr time man har sex. 

Det er er også ofte at SD glider over i rigtigt kæresteri.

hvis jeg blev rigtigt kæreste med min SD ville det nok være dyrere for mig hvis vi havde fællesøkonomi pga forskellen i indkomst

det ville det ikke hvis det var en standart prostitueret - ikke at der er spor i vejen med at være dette. Piger i ved jeg synes i er skønne og har et vigtigt værdigt og betydnkgsfuldt job!!! 

Men en SD er ikke en prostitueret (eller hvertfald ikke den alle) det er mere en pige der er på eventyr og søger økonomisk tryghed. Eller måske endda blot det første  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra Anders skrev, for 25 minutter siden:

Ahh vi er enige om det meste alko - men ikke her

jeg synenår det er S-dating er den personlige relation meget vigtigere om man laver også meget andet end at havde fed sex ...

Ahh, det kan du under gunstige omstændigheder også opleve med en glædespige, og selv sætter jeg den personlige relation meget højt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270

Det er da charmen ved Sugardating at det (lige som dating) kan gå godt - og gå i vasken :-)

I aften skal jeg besøge min tidligere sugarbabe (som ikke er på sd mere) - hun bor stadig hjemme, men hun skrev i går at det ville være frækt hvis jeg besøgte hende,

så efter mange overvejelser besøger jeg hende i aften - et par frække timer med en UNG smuk babe. 

Det opvejer i min verden de fake der på siden - og slår til en hver tid en "GP" oplevelse :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Så hellere en GP, SD er jo også protitution, så pigerne der kalder sig SD kan jo bare spille med åbne kort, pris sted og ydelser...

Det svarer jo til at sige en amatørautomekaniker, der fikser lidt biler af og til for venner og bekendte hjemme i garagen i sin fritid, fordi han synes det er sjovt, pludselig skal til at sætte et reklameskilt op ude på villavejen med åbningstider, priser, mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ThorsHammer skrev, for 22 timer siden:

sn57, efter min opfattelse har du helt sikkert ikke gjort en skid "forkert" - du har bare været uheldig, at den SB du kommunikerede med var for svagt begavet til at forstå dig.
Hun kan jo bare angive en vejledende timepris lige som stort set alle andre mennesker i det her samfund tager for deres arbejde på baggrund af kvalifikationer (her: bl.a. udseende) samt udbud og efterspørgsel inden for hendes arbejdsområde - hvor svært kan det være?

Jeg har med stor fornøjelse læst Anne-Birgittes 3 punkts svar til dig længere oppe i tråden - det er et godt, langt, gennemreflekteret svar, som også efterlod nogle "Aha-oplevelser" i hovedet på en gammel ronkador som undertegnede :idea::D

Men jeg må indrømme, at hvis jeg skal lave en aftale med en GP eller SB er det vigtigste, at forventningerne bliver afstemt derved, at begge parter melder åbent og ærligt ud, og det skal helst kunne klares over 3-5 relativt kortfattede emails.
Det kan ikke være meningen, man skal skrive en doktorafhandling eller i første hug ramme de belønningsforventninger (honorar) hun har, fordi hun kræver man gætter i st. f. helt enkelt at oplyse sin pris!
Hvis en SB eller GP kaster mig ud i gættelege om, hvad hendes priser er, og helt enkle ting bliver gjort komplicerede, fordi hun har en snørklet tankegang, så gider jeg simpelt hen ikke. Så tager vi den næste pige i stedet.

sn57, lov mig og os andre, at du ikke ærgrer dig over, aftalen med den pågældende pige ikke blev til noget!
Jeg tør næsten garantere dig, at det var blevet en "hovedet-i-rattet" oplevelse, hvis jeres aftale var blevet gennemført... ;)
 

Svagt  begavet  - sikke  en  smuk konklussion  du  gør  dig. Elsker  at  hade  dette  sted  med  nedsættende  og  dømmende  udtalelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Svagt  begavet  - sikke  en  smuk konklussion  du  gør  dig. Elsker  at  hade  dette  sted  med  nedsættende  og  dømmende  udtalelser. 

Jeg er selv fortaler for, at man taler pænt til hinanden herinde, men hvorfor vendte du så tilbage igen, når du nu kender lugten i bageriet? Jeg er bare lidt nysgerrig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
Borende X skrev, for 13 timer siden:

Ahh, det kan du under gunstige omstændigheder også opleve med en glædespige, og selv sætter jeg den personlige relation meget højt.

Ja det er rigtigt det kan ske og at den personlige relation selvfølgeligt også spiller en rolle her 

synes dog der er meget mere vægt på det og der er meget mere aktivitet udenfor sengen med en sd

fx hvis man er på fire dages storbyferien så er der mad bytur muserumnkoncert eller lign. Så der er det godt nok vigtigt der er en meget stor Lyst til at være sammmen på andre måder end der sexuelle og man skal have de nysgerrige briller på overfor den anden person. 

Men point taken :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, 1 time siden:

Jeg er selv fortaler for, at man taler pænt til hinanden herinde, men hvorfor vendte du så tilbage igen, når du nu kender lugten i bageriet? Jeg er bare lidt nysgerrig.

Kan  godt  forstå  du  undre dig over  jeg  er  vendt tilbage  hertil. Savnede  den frække  respons  fra de  dejlige  mænd  der  også  findes herinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 19/7/2017 at 18:41:

Svagt  begavet  - sikke  en  smuk konklussion  du  gør  dig.

Jeg ved ikke, om min konklusion lige frem er "smuk", men den er i hvert fald nærliggende...:twisted::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ThorsHammer skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved ikke, om min konklusion lige frem er "smuk", men den er i hvert fald nærliggende...:twisted::mrgreen:

Sikke en  snæversynet og  dømmende  indstilling  at  have  til  andre mennesker  - blot  fordi  de  ikke  lever  op til  dine  forventninger/krav.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...