Hop til indhold
KnudSan

NOK top kvalitet Winner Århus. Ros Ros Ros

Recommended Posts

KnudSan skrev, for 21 minutter siden:

Ja der var ikke meget plads.

Jeg må nok erkende, at med 2 skønne piger i det lille, der må jeg vente, til temperaturen falder. Altså den som solen bringer. Den anden temperatur vil helt klart stige 

Never mind, KnudSan. Jeg har textet med dem i dag og fået en fast aftale næste onsdag. Nok og Bew sammen i en lille time.med mulighed for forlængelse! ;-) Way under normal pris for to piger! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende Nok, hvordan vil I beskrive hendes udseende? Og alder? Jeg kan godt selv lide ung, spinkel og lav, og hun lyder jo mægtig dejlig ud fra jeres beskrivelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Craw skrev, 1 time siden:

Hende Nok, hvordan vil I beskrive hendes udseende? Og alder? Jeg kan godt selv lide ung, spinkel og lav, og hun lyder jo mægtig dejlig ud fra jeres beskrivelser.

Hende Nok er Nok ikke noget for dig. 

Nok er en blød dejlig Thai pige. Ikke spinkel 

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 27/5/2017 at 22:01:

Hende Nok er Nok ikke noget for dig. 

Nok er en blød dejlig Thai pige. Ikke spinkel 

Blød og dejlig lige præcis!
Hun tilbyder forresten også analt (hun modtager) ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjoveren1 skrev, for 3 timer siden:

Blød og dejlig lige præcis!
Hun tilbyder forresten også analt (hun modtager) ;) 

Ja Nok er super sød og blød.

Ja hun hører ikke til de kedelige og forskrækkede. Nu er jeg ikke til analt sådan lige, men en dejlig pige er Nok.

 

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Ginne skrev, for 42 minutter siden:

Har Winner en hjemmeside eller annonce på annonncelight ?

Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

En lidt og måske meget dårlig info, så tog Nok lige på Ferie og Nok en hel måned :shock: 

da der er tale om Thaitid kan dette jo svinge lidt, men i hvert fald 1 måned på Ferie :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

En lidt og måske meget dårlig info, så tog Nok lige på Ferie og Nok en hel måned :shock: 

da der er tale om Thaitid kan dette jo svinge lidt, men i hvert fald 1 måned på Ferie :(

Kan dog trøste med at den smukke og altid veloplagte Beew jo stadig er der :wub: 

som hun hviskede mig i det laaange ører, så bliver hun så længe jeg kommer :rolleyes: 

ja hun er sku bare en Yupin og vil til vores fordel altid være det, hvor er hun dog dejlig :wub: 

Good luck Beew :rolleyes: 

Nb. Mona er der i øvrigt også pt. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Thaimig skrev, for 18 timer siden:

 

som hun hviskede mig i det laaange ører, så bliver hun så længe jeg kommer :rolleyes: 

 

Der er noget hun siger til flere :D ren salgssnak :D;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 6/6/2017 at 21:12:

En lidt og måske meget dårlig info, så tog Nok lige på Ferie og Nok en hel måned :shock: 

da der er tale om Thaitid kan dette jo svinge lidt, men i hvert fald 1 måned på Ferie :(

Det er nyttig viden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

hvem er ved winner for tiden? og er der nogle der kan komme med en kort beskrivelse af dem.  Hvordan er det bedst at bestille tide er det pr. sms eller samtale over telefon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
klt34klt34 skrev, for 17 timer siden:

hej

hvem er ved winner for tiden? og er der nogle der kan komme med en kort beskrivelse af dem.  Hvordan er det bedst at bestille tide er det pr. sms eller samtale over telefon.

Igår jeg var der, var der Beew og Mona og det er dem der er der pt. Beskrivelse af dem kan du læse i tidligere Indlæg/tråd :rolleyes: 

Du kan sagtens ringe og be om en tid, jeg personligt, plejer bare ta forbi og wupti så springer Beew op af sofaen, og siger

you Again :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
klt34klt34 skrev, den 14/6/2017 at 06:48:

hej

hvem er ved winner for tiden? og er der nogle der kan komme med en kort beskrivelse af dem.  Hvordan er det bedst at bestille tide er det pr. sms eller samtale over telefon.

Jeg bestilte tid over telefonen, da det var vigtigt at Nok var det og vigtigt med tidspunktet, da jeg var på nærmest et Nok visit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, den 25/5/2017 at 16:03:

Det skal jeg nok gøre - gi' en anmeldelse. ;-) Skønt navn, Nok, som man kan lave mange jokes med, hehe. Men det er så osse blevet benyttet flittigt. :-) Måske nogen ikke kan få Nok af hende? Haha.

Har lige et enkelt ? eller rettere to: Er "makkeren" osse ok med ydre osv? Og hvad koster de evt. sammen - ved du det?  Det ku' være sjovt at prøve, hvis ikke prisen bare sådan lige dobles. Så bli'r det i overkanten.

Alle Thai'er har et nickname. Ingen bruger det rigtige navn, udover myndighederne.

Navnet får de som børn. Og det vælges omhyggeligt så det passer til personen.

Nok betyder i øvrigt Fugl på Thai...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
all skrev, for 14 timer siden:

Nok betyder i øvrigt Fugl på Thai

Ja det ska Nok passe :rolleyes: i hvert fald fløj hun Nok langt væk :shock: 

men så kan hun Nok også flyve tilbage igen :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
KaKing skrev, den ‎11‎-‎07‎-‎2017 at 23:52:

Jeg læser om Nok. Få mig til at føle mig varm. Ved du, hvornår kommer hun tilbage.:-o

Tror desværre der går mindst en måned før hun er tilbage, noget med Visum og Family :shock: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...