Hop til indhold
Sødmand

Århus lillysex

Recommended Posts

Jeg har ikke været der, men min erfaring er, at de fleste piger i Århus er ok mht. både billeder og beskrivelse. Så hop du bare ud i det - hun er jo lækker, og tilbuddet er da heller ikke at kimse af! ;-)  Giv os en melding, når/hvis du har besøgt hende. Jeg har ikke selv tid før næste uge, ellers havde jeg selv taget "chancen"! :-) I morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mange gange falske billeder i Århus og service kan variere meget. Så hvis der er nogen der har noget det kan dele vil det være værdsat

Del dette indlæg

Link til indlæg
langhornymand skrev, for 5 timer siden:

Fik en snak med pigen og en tid,men hun er på et hotel så jeg sprang over.

Hvad skulle der være i vejen med, at hun er på et hotel?? Det har der da været en del piger tidligere, der har været. Det er da ikke noget problem. Jeg besøgte for små tre år siden en pige på Hotel Hvide Hus i Ålborg. Personalet i receptionen værdigede mig ikke et blik, da jeg gik igennem og trykkede på elevatorknappen og forsvandt op til hende. Kom nu lidt ind i kampen, ven. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sødmand skrev, for 1 time siden:

Hvilket hotel er der tale om?

Hotellets navn skal ikke nævnes her, da det kan give problemer for både Lilly og hotellet.

Lav en aftale, og spørg hvor du skal møde op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...