Hop til indhold

Århus lillysex

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke været der, men min erfaring er, at de fleste piger i Århus er ok mht. både billeder og beskrivelse. Så hop du bare ud i det - hun er jo lækker, og tilbuddet er da heller ikke at kimse af! ;-)  Giv os en melding, når/hvis du har besøgt hende. Jeg har ikke selv tid før næste uge, ellers havde jeg selv taget "chancen"! :-) I morgen.

Skrevet

Det er mange gange falske billeder i Århus og service kan variere meget. Så hvis der er nogen der har noget det kan dele vil det være værdsat

Skrevet
langhornymand skrev, for 5 timer siden:

Fik en snak med pigen og en tid,men hun er på et hotel så jeg sprang over.

Hvad skulle der være i vejen med, at hun er på et hotel?? Det har der da været en del piger tidligere, der har været. Det er da ikke noget problem. Jeg besøgte for små tre år siden en pige på Hotel Hvide Hus i Ålborg. Personalet i receptionen værdigede mig ikke et blik, da jeg gik igennem og trykkede på elevatorknappen og forsvandt op til hende. Kom nu lidt ind i kampen, ven. ;-)

Skrevet
Sødmand skrev, for 1 time siden:

Hvilket hotel er der tale om?

Hotellets navn skal ikke nævnes her, da det kan give problemer for både Lilly og hotellet.

Lav en aftale, og spørg hvor du skal møde op.

Skrevet

vil ikke fortælle navnet på hotellet desværre, jeg har nogle venner der arbejder på det hotel,derfor ingen besøg denne gang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.