Hop til indhold

Recommended Posts

Hej vil her lave en anmeldelse af andreya eller andrea og andreea som hun også kalder sig havde bestilt en tid hos barbara en mandag aften men hun var for træt den dag og dagen efter skulle hun hjem vi snakkede ellers virkelig hyggeligt og længe på sms og glæder mig til hun kommer tilbage i næste måned som hun lovede og oké kunne jeg selvfølgelig gætte var ungarnsk for okay og så videre virkelig sød og klog så det glæder jeg mig til men i stedet for at opgive kiggede jeg videre fandt så andreya på jyllingevej tror jeg selvom så var der nogle andre der sms'ede sindsygt tilbage til mig ligepludseligt efter jeg havde taget afsted men da jeg kom frem var der ingen problemer men da jeg kom ind var hun altså ikke ligefrem pæn og en meget tung røv med ar på skulderne jeg har det på en måde virkelig dårligt over dette indlæg fordi hun udover var superdårlig i sengen og ikke specialt pæn var virkelig sød og snakkende men selve sexen var røvkedelig jeg prøvede at komme hurtigt og hun puttede det tykkeste kondom på man kunne finde så havde det ikke særlig godt med det hele ikke pengene værd men er ikke ked af jeg gav dem hende men hendes annonce er her ikke mere så kan ikke lægge link op men hvis i ser en der hedder andreya italian girl så ved i hvad i går ind til meget ligegyldigt kedeligt og tørt glemt oplevelse med masser glidecreme 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft flere gode besøg end dårlige jeg syntes bare at der sindsygt stort forskel og det handler ikke kun om kemi da der intet problem plejer at være med det og har det også dårligt med det da man som kunde jo udnytter en anden på en måde hvad enten vi siger eller ej men det er mere hvis man tjekker en pige herinde først og der en masse dårlige anmeldelser og en masse gode om en anden så kan man jo bruge det da det som normalt er rigtigt jo mere viden jo bedre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dine indlæg er bare svære at læse....et lille komma eller punktum engang imellem ville gøre dem meget mere læsevenlige....

Undskyld :)

Luilei12 skrev, for 41 minutter siden:

Har haft flere gode besøg end dårlige jeg syntes bare at der sindsygt stort forskel og det handler ikke kun om kemi da der intet problem plejer at være med det og har det også dårligt med det da man som kunde jo udnytter en anden på en måde hvad enten vi siger eller ej men det er mere hvis man tjekker en pige herinde først og der en masse dårlige anmeldelser og en masse gode om en anden så kan man jo bruge det da det som normalt er rigtigt jo mere viden jo bedre 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...