Hop til indhold
Pjevs

Aalborg

Recommended Posts

Der er efterhånden så mange piger i Ålborg med enslydende annoncer, som denne med Free champagne,, at man sku' tro de faktisk kunne fylde en hel by på størrelse med Ulstrup eller lignende. Billederne skifter jævnligt, men texten er altid den samme. F.ex. osse med overskriften 60 min kr 1000 incl. anal. Måske nogle er ægte nok - ved det ikke - men der er ofte dusinvis af piger der. Kan det nu osse passe?? Det er nok ikke forsøget værd, men hvis du prøver, så har du jo altid friheden til at gå igen, f.ex. hvis pigen ikke er hende på billedet.  Eller blive, hvis hun i øvrigt ellers ser godt nok ud alligevel! ;-)

Men beware!! Ellers skulle de danske piger på de kanter vist være ægte nok og ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kiggede ind ved en af de andre annoncer, med samme ophavsmand (kun et par enkelte numre anderledes i telefonnummeret).

Døren blev åbnet på en sådan måde, at hende der åbnede den var gemt bag ved. Om det var tilsigtet eller ej kan jeg ikke være helt sikker på - men da hun lukkede den bag mig, så stod hun iført lingeri (og var altså tydeligvis min aftale) men var bestemt ikke kvinden på billedet, som jeg ellers i hvert fald havde lavet en google søgning på forinden. Hun sagde "Okay?" og jeg svarede "No, not okay" og gik min vej.

 

Jeg kan kun fraråde dig, at tage annoncer som den der for gode varer - for det er svindel og humbug. Hold dig til de danske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 15 timer siden:

Jeg kiggede ind ved en af de andre annoncer, med samme ophavsmand (kun et par enkelte numre anderledes i telefonnummeret).

Døren blev åbnet på en sådan måde, at hende der åbnede den var gemt bag ved. Om det var tilsigtet eller ej kan jeg ikke være helt sikker på - men da hun lukkede den bag mig, så stod hun iført lingeri (og var altså tydeligvis min aftale) men var bestemt ikke kvinden på billedet, som jeg ellers i hvert fald havde lavet en google søgning på forinden. Hun sagde "Okay?" og jeg svarede "No, not okay" og gik min vej.

 

Jeg kan kun fraråde dig, at tage annoncer som den der for gode varer - for det er svindel og humbug. Hold dig til de danske.

Det var netop, hvad jeg mistænkte. De danske snyder yderst sjældent med fotos - ellers læs thai siderne. De er som regel osse ægte med hvad de lover, billeder eller ej. Er hidtil ikke blevet skuffet hos thai'er. Næsten altid søde og imødekommende, blot i er enige om ydelsen/ydelserne! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 5 timer siden:

Det var netop, hvad jeg mistænkte. De danske snyder yderst sjældent med fotos - ellers læs thai siderne. De er som regel osse ægte med hvad de lover, billeder eller ej. Er hidtil ikke blevet skuffet hos thai'er. Næsten altid søde og imødekommende, blot i er enige om ydelsen/ydelserne! ;-)

Helt klart!

 

Det var også i et svagt øjeblik, hvor jeg blev guidet af andre kræfter end min ellers udmærket fungerende hjerne, at jeg tog til adressen. Jeg har begrænset erfaring med thai'er, men de par gange jeg har prøvet mig i det selskab, er jeg bestemt ikke blevet skuffet. Godt tip, og måske jeg skulle fokusere mere der :) 

Men jeg har før skrevet noget herinde om, at det er bedst at holde sig til de egentlig danske piger. Der ved man i hvert fald, at de efter alt at dømme gør det helt frivilligt, og samtidig har jeg der endnu ikke oplevet fusk med billederne heller!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 1 minut siden:

Helt klart!

 

Det var også i et svagt øjeblik, hvor jeg blev guidet af andre kræfter end min ellers udmærket fungerende hjerne, at jeg tog til adressen. Jeg har begrænset erfaring med thai'er, men de par gange jeg har prøvet mig i det selskab, er jeg bestemt ikke blevet skuffet. Godt tip, og måske jeg skulle fokusere mere der :) 

Men jeg har før skrevet noget herinde om, at det er bedst at holde sig til de egentlig danske piger. Der ved man i hvert fald, at de efter alt at dømme gør det helt frivilligt, og samtidig har jeg der endnu ikke oplevet fusk med billederne heller!

Ja, de danske piger, de kan muligvis godt "photoshoppe" lidt, men det er ikke meget efter mine oplevelser. Nogle af dem er heller ikke på hele tiden, men har det som en "fritidsfornøjelse" med måske et par besøg eller fire om dagen, nogle få dage om ugen eller et par dage om måneden. De er absolut de sjoveste! Tag ikke fejl af de modne, som kun leverer en e-mailadresse. Det er simpelthen for ikke at blive kimet ned i døgndrift - og de kan være ret selektive mht. hvem de vil have besøg af eller besøge. Men slipper du gennem "nåleøjet", så får du en oplevelse af rang!! ;-)

Meeen, thai'erne er nu heller ikke at kimse af!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...