Hop til indhold
OneGuy

Brændt af af Sonja. Dejlig oplevelse med Cloe.

Recommended Posts

Jeg har læst med herinde et stykke tid, så jeg synes, at det er på tide, at jeg også bidrager lidt. 

Jeg ville gerne have besøgt Sonja i går. Hun ser jo megasprød ud, og hun har også fået fine anmeldelse herinde, så mine forventninger var i top. Jeg skrev til hende om eftermiddagen og fik hurtigt en aftale i stand først på aftenen. Men da jeg ankom til adressen og skrev til hende, svarede hun ikke, og jeg har heller ikke hørt fra hende efterfølgende. Måske har jeg bare været heldig, men det er faktisk første gang, jeg oplever at blive brændt af på den måde. Det var ret skuffende for nu at sige det mildt. Jeg har ikke tænkt mig at forsøge igen. 

Nå, men i dag fik jeg en aftale i stand med Cloe. Det er helt sikkert hende på billederne. Det var en lidt sen aftale, så jeg var lidt træt da jeg ankom, men hun var rigtig sød og tog imod mig med et stort smil. Vi aftalte en time. Superfransk og tungekys er ekstraydelser til kr 200 hver. Jeg havde kun fået 200 ekstra med, så jeg måtte vælge. Jeg kunne ikke rigtigt beslutte mig, men det endte (selvfølgeligt) med, at jeg ikke kunne lade ved at kysse hende, så det gav sig selv.

Vi startede med et bad sammen. Hun sæbede mig ind og vi kyssede og gramsede på hinanden. Herefter fortsatte vi i sengen. Efter lidt kys og kram gik jeg ned på hende. Det virkede som om, at hun kunne lide det. Det kunne jeg i hvert fald selv. Hun har en rigtig lækker og velduftende fisse. Efter lidt mere kys og kram, var det min tur til at tage imod. Hun gik ikke direkte til makronerne, men tog sig tid til at nusse lidt min pik først. Det kan jeg godt lide. Det franske blev jo altså med kondom, men det var rigtigt godt og blidt, som jeg bedst kan lide det. Vi sluttede af med sex i missionæren med masser af øjenkontakt. Det er altid min fortrukne stilling, og jeg var ikke lige til alt muligt andet i dag, så det blev ved det.

Stedet er en fin og diskret lejlighed. Jeg kunne høre andre i lejligheden, inklusive en mand, men det var ikke noget, jeg var generet af. 

Alt i alt en rigtig god oplevelse. 

Redigeret af OneGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde samme oplevelse med Sonja i sidste uge. Skrev med hende dagen før og på dagen fik jeg adressen om formiddagen, men da jeg ankom til adressen og skulle have etage nr kom der ingen svar. Ventede i 30 min hvor jeg skrev et par gange uden held. Først meget sent på aftenen fik jeg en besked fra hende, hvor hun skrev at hun desværre havde haft travlt og at jeg skulle ha ringet når jeg stod på adressen........det var ikke noget hun havde nævnt i de tideligere beskeder.

pga af alle hendes gode anmeldelser herinde valgte jeg ikke at skrive om min oplevelse da jeg egenlig regnede med at det var en engangs forseelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OneGuy skrev, for 9 timer siden:

Vi aftalte en time. Superfransk og tungekys er ekstraydelser til kr 200 hver. 

Der står ellers kys med i prisen på annoncen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 timer siden:

Der står ellers kys med i prisen på annoncen ...

Nemlig, men det er allerhøjest et kys på kinden...:lol:

Til gengæld får man ubegrænsede dybe tungekys hvis man betaler, og hun er ret omhyggelig med at oplyse om sine priser allerede ved SMS kontakt.

Jeg betalte 1200 for 45 min. med kys og SF, og kyssene var som sagt dejlige. Hendes SF er lidt for hårdt til min smag, så det ville muligvis være bedre med kondom!

Men er i øvrigt helt enig med OneGuy. Cloe er en flot og sød pige med god indlevelse og nærvær. Det er lækkert at bade sammen med hende, og fortsætte med god sex i sengen. og ja, stedet er temmelig diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser dejlig ud på billeder hende Cloe . Tror det bliver mit næste besøg . Når i skriver stedet er diskret , hvad menes der præcis ?. Er det lejlighed , Villa , kælder el hotel . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy_Joe skrev, den 5/26/2017 at 02:31:

Når i skriver stedet er diskret , hvad menes der præcis ?. Er det lejlighed , Villa , kælder el hotel .

Det er et område med små blokke med nogle få lejligheder i hver. Du bliver først anvist en blok, og når du er ankommet bliver du sendt ind det rigtige sted.

Stedet er åbent, og man står uforstyrret og taler i sin mobil, og det er der jo intet suspekt ved :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at texte hende som hun plejer at være sød at svare tilbage og på hendes email der står bare at hun har arrived to copenhagen og man skal bruge hendes nummer når hun er i danmark 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...