Hop til indhold
Jb232

Alisa Sweet, kender nogen hende

Recommended Posts

Det kunne måske være et af de polske steder, priserne passer ihvertfald...

Der tilbydes også Duo i annoncen..

Men spændende det er hun da, helt enig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niklas23 skrev, for 5 timer siden:

De billeder kan næsten ikke være rigtige..

Næææ det siger min lugtesans også ;)

hun skriver dog "Real photos" det er da også rigtige billeder, men måske bare af en anden? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 2 timer siden:

Næææ det siger min lugtesans også ;)

hun skriver dog "Real photos" det er da også rigtige billeder, men måske bare af en anden? :lol:

Hvorfor kan de ikke være af hende? De ser da hverken proff eller stylede ud. Kan sagtens være sådan noget der typisk bliver lavet til en annonce. Dermed ikke sagt at der ikke er chance for at de ikke er af hende. Mener at kan huske et fortilfælde hvor billederne rent faktisk IKKE var af den pågældende pige. Selvom hun skrev at de var.... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

De ser da hverken proff eller stylede ud

Nej, men pigerne er ved at blive supergode til at bruge billedredigerings apps. Det er ganske rigtigt en selfie, men jeg synes der er noget ved midterpartiet, Muligvis er det gjort slankere.

Gå ind i Playbutik på jeres telefon, og find Picasa.

Meget populært og let at bruge :)

Jeg kunne jo også tage fejl, håber en af jer er nysgerrige nok og anmelder et besøg :)

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
T.Hansen47 skrev, for 41 minutter siden:

Nej, men pigerne er ved at blive supergode til at bruge billedredigerings apps. Det er ganske rigtigt en selfie, men jeg synes der er noget ved midterpartiet, Muligvis er det gjort slankere.

Gå ind i Playbutik på jeres telefon, og find Picasa.

Meget populært og let at bruge :)

Jeg kunne jo også tage fejl, håber en af jer er nysgerrige nok og anmelder et besøg :)

 

Fedt. Jeg skal til at bruge Picasa. Så er der måske bedre chancer på Tinder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alica er en Polsk pige, som kommer på Vesterbro, nær Føtex i nær fremtid..

De plejer at bruge ægte billeder, men om der er brugt Picasa ???

Kan kun konstateres ved selvsyn..

og måske få vædret snablen.... igen

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 14 timer siden:

Nej, men pigerne er ved at blive supergode til at bruge billedredigerings apps. Det er ganske rigtigt en selfie, men jeg synes der er noget ved midterpartiet, Muligvis er det gjort slankere.

Gå ind i Playbutik på jeres telefon, og find Picasa.

Meget populært og let at bruge :)

Jeg kunne jo også tage fejl, håber en af jer er nysgerrige nok og anmelder et besøg :)

 

Måske er der blevet brugt billedbehandling - måske ikke. Men tvivler. Det er faktisk ret svært at lave det så det ser naturligt ud. Kig efter skygger, baggrunden og ikke mindst lige linjer i baggrunden. Hvis man laver taljen smallere skal beggrunden stadig se naturlig ud der hvor man har trukket taljen sammen. Og det er sateme svært. Jeg har i flere år arbejdet med billedbehandling. Og selvom programmerne bliver bedre og bedre vokser træerne altså ikke ind i himlen.
Men anyway - spørgsmålet gik vel også på om billederne er af hende eller ej. Ikke om de er manipulerede. 
Og er det for øvrigt ikke din tur til en tur for holdet? Ellers giv mig de 800 du skylder for sidste tur du lokkede mig på. ;-) Så skal jeg gøre det. :-) 

Go' kristi flyvedag.... :-)

Og få jer nu noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 10 minutter siden:

Og er det for øvrigt ikke din tur til en tur for holdet?

Jeg synes altså jeg tager rigeligt for holdet.

Ca halvdelen af de piger jeg har anmeldt herinde er da piger der ikke er anmeldt før :)

Det er faktisk blevet til en del på næsten 5 år :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, 1 time siden:

Jeg synes altså jeg tager rigeligt for holdet.

Ca halvdelen af de piger jeg har anmeldt herinde er da piger der ikke er anmeldt før :)

Det er faktisk blevet til en del på næsten 5 år :P

 

Ha ha gamle... Godt trick kun at citere noget af det jeg skrev.... Det kan forvanske meningen... ;-) Men alle er vist med på du har taget din del for holdet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Godt trick kun at citere noget af det jeg skrev.

Jeg gør det fordi det virker så formålsløst at citere et helt indlæg, hvor jeg er enig i det meste.

Og fordi Eroguide har været så venlig at man kan markere enkelte ord og vælge " citer dette ", :)

Ville ønske mange flere gjorde det, det er så langsommeligt og dræbende for lysten til at læse når man ser hele indlæg blive citeret gang efter gang, blot for en enkelt bemærknings skyld...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...