Hop til indhold

Sugardaddy

Featured Replies

Skrevet

Jeg holder lige lidt øje, det kunne være interessant at høre mere om denne sugarbabe.

Skrevet

Sidder og skriver med hende nu her eller dem? Spurgte pænt om hun/dem havde billeder ja, jeg kunne købe 5 billeder for 100 kroner så ringer jeg op for at høre vedkommende hvem der gemmer sig bag nummeret så får jeg en mail tilbage hvor der står vil ikke snakke med dig. Hmm tænker jeg nok nogle som mangler penge men jeg skal nok vende tilbage om hvad det endte med 

Skrevet

Tror bare jeg opgiver, der bliver ikke svaret tilbage på mail mere. Håber ikke nogen misbruger de billeder de har lagt op

Skrevet

Googles cache har det ene billede knyttet til en Instagram. Hvad er samdsynligheden for at en 18-årig lægger to ansigtsbilleder op af sig selv på et åbent annoncesite, hvor hun annoncerer efter SD?

Skrevet

Der bliver ikke svaret på mailen mere men skriv hvis i andre får svar fra hende, vil gerne prøve hende

Skrevet
Peter26 skrev, for 57 minutter siden:

Der bliver ikke svaret på mailen mere men skriv hvis i andre får svar fra hende, vil gerne prøve hende

Sig mig - er dine advarselslamper ikke tændte endnu?? Så er du sgu osse selv ude om det, hvis de tager røven på dig!

Skrevet

De er tændte og jeg er også påpasselig, 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.