Hop til indhold
Guest Peter26

Sugardaddy

Recommended Posts

Guest Peter26

Sidder og skriver med hende nu her eller dem? Spurgte pænt om hun/dem havde billeder ja, jeg kunne købe 5 billeder for 100 kroner så ringer jeg op for at høre vedkommende hvem der gemmer sig bag nummeret så får jeg en mail tilbage hvor der står vil ikke snakke med dig. Hmm tænker jeg nok nogle som mangler penge men jeg skal nok vende tilbage om hvad det endte med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Tror bare jeg opgiver, der bliver ikke svaret tilbage på mail mere. Håber ikke nogen misbruger de billeder de har lagt op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Googles cache har det ene billede knyttet til en Instagram. Hvad er samdsynligheden for at en 18-årig lægger to ansigtsbilleder op af sig selv på et åbent annoncesite, hvor hun annoncerer efter SD?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Der bliver ikke svaret på mailen mere men skriv hvis i andre får svar fra hende, vil gerne prøve hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 57 minutter siden:

Der bliver ikke svaret på mailen mere men skriv hvis i andre får svar fra hende, vil gerne prøve hende

Sig mig - er dine advarselslamper ikke tændte endnu?? Så er du sgu osse selv ude om det, hvis de tager røven på dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...