Hop til indhold
xaim

Tantra Fyn/jylland

Recommended Posts

Hey med jer. 

 

Det er ikke langt tid siden jeg søgte sidst, fandt desværre bare ikke helt hvad jeg søgte.

Vil meget gerne prøve at få tantramassage af en smuk kvinde, men har søgt i jeg ved ikke hvor langt tid nu og kan ikke rigtigt finde stédet. Afstanden er ligemeget da jeg har bil. Men vil gerne holde mig indenfor Jylland/Fyn

 Hvis nu nogen af jer damer har noget erfaring  inden for tantra må i meget gerne smide en PB.

-Glæder mig til at høre hvad i har :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, den 16/6/2017 at 20:06:

@Tantrafyr86

Jamen fortæl lidt om oplevelsen, hvad du havde af forventninger og hvordan udspillet blev (her tænker jeg ikke seksuelt), men hvad for en oplevelse du fik ud af det :)

Har kun været hos hende en gang da jeg har lidt langt at køre. 

Men hun er så sød og vi snakkede en time inden massagen, om alt imellem himmel og jord. Hun er meget spirituel så inden massage blev der tændt ild i nogle forskellige urter som skulle gøre en masse ting, det er ved at være et år siden så kan ikke huske så meget :-D

Jeg har aldrig nogle forventninger når jeg tager til tantra massage for der sker det der sker og ikke andet. Men en rigtig dejlig oplevelse hos Gry som har alt den tid i verden, jeg var der kl 10 og kørte kl 15. Bestemt noget jeg snart skal igen hun er også så smuk at se på imens hun glider hen over kroppen på dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...