Hop til indhold
Guest Aalborg

Plumeria, Østergade 14, Randers

Recommended Posts

Guest Aalborg

Besøg hos Bee - ny pige ankommet fra Thailand i går.

Hej alle brødre.

Jeg har netop i formiddags været på et rigtigt godt og varmt besøg hos Bee, der ankom til Randers i går.

Bee er 32 år. Hun er kun 152 cm høj og vejer 43 kg (efter egne oplysninger), og jeg tror det passer fint, da hun lod sig veje.

Vi blev hurtigt enige om forløbet med lidt indledende oliemassage, men ikke for meget, det var jo ikke det, jeg var kommet efter. Efter ca. 15 minutter var det "vende-om-tid" og jeg fik også lidt massage foran ben og især lår og inderlår fik en kærlig betjening. Så gik hun ellers i gang med få sat flaget helt i top med nænsom massage inden hun besteg "dyret" med dejlige vuggende bevægelser. Jeg remser ikke mere op, men tror nok, vi nåede alle de mest tilgængelige stillinger forfra, bagfra og fra siden. Hun tilbød så selv til sidst lidt, da det var ved at være tid, HJ m/Cim, men uden slug.

Bee var meget indlevende under akten og taler ganske godt engelsk, men ikke dansk (sproget i hvert fald ikke).

Mutter på stedet taler fint dansk, og ser også fornuftig brugervenlig ud, men igen var det ikke hende, det drejede sig om i dag. Spørg hende selv, hvis I er interesserede.

En af de lange for hele turen på 56 minutter :). Tror måske godt, at hun kan forhandles lidt ned, men jeg forsøgte ikke i dag.

Bestemt ikke sidste gang, Bee og jeg skal "tale" :P dansk sammen.

Spurgte ikke til en hjemmeside, men butikken er anført på Thailisten Vest.

Tak for besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din anmeldelse! 
Jeg har selv lige været forbi hende, som mit første besøg hos en thai. 
Det er den bedste "købesex" oplevelse, jeg nogensinde har haft, og jeg har været hos 9 forskellige piger i år, men aldrig på en message klinik. 

Da jeg træder ind, bliver jeg mødt af den mindste og petite pige, jeg nogensinde har set. Virkelig flot kropsbygning. 
Klinikken er meget professionel, og man kommer ind i et lukket lokale med en seng, hvor der er rent sengetøj og afslappende musik. 

Jeg fik omkring 30min oliemassage. Massagen var ikke det helt vilde, det var mere lidt "nusseri", men nakken og hovedbundsmassagen var rigtig god. 
Efter 5-10 minutter med front message, mente hun, at det var ved at være tid, så hun gik op, tog alt tøjet af og satte sig oven på min ansigt, så jeg kunne slikke hende. Dette gjorde hun mens hun fik gang i dyret, og det virkede til, at hun nød det. Da jeg var kampklar satte hun sig i reverse cow og begyndte ellers at ride mig. Vi tog nogle forskellige stillinger, og jeg må sige, at hun gør det helt vildt godt! Naturlig stønnen, sexen virker naturlig, og det virker til hun nyder det.  - Efter ~20 minutter virker det til, at hun kommer eller i hvert fald kniber en del sammen og måske faker den, men det virker rigtigt/naturligt, og jeg kommer ret hurtigt bagefter. 

Hun var helt nyvasket, og duftede godt. Det var helt klart et plus. 

Dette er første gang, at jeg nogensinde er kommet ved købesex og, at det har virket så naturligt at dyrke sex med en fremmed. 
Hun skulle være her 3 måneder endnu og hun snakker fint engelsk. 

Det er helt klart ikke sidste gang, at jeg besøger bee. 



 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 6 timer siden:

Besøg hos Bee - ny pige ankommet fra Thailand i går.

Hej alle brødre.

Jeg har netop i formiddags været på et rigtigt godt og varmt besøg hos Bee, der ankom til Randers i går.

Bee er 32 år. Hun er kun 152 cm høj og vejer 43 kg (efter egne oplysninger), og jeg tror det passer fint, da hun lod sig veje.

Vi blev hurtigt enige om forløbet med lidt indledende oliemassage, men ikke for meget, det var jo ikke det, jeg var kommet efter. Efter ca. 15 minutter var det "vende-om-tid" og jeg fik også lidt massage foran ben og især lår og inderlår fik en kærlig betjening. Så gik hun ellers i gang med få sat flaget helt i top med nænsom massage inden hun besteg "dyret" med dejlige vuggende bevægelser. Jeg remser ikke mere op, men tror nok, vi nåede alle de mest tilgængelige stillinger forfra, bagfra og fra siden. Hun tilbød så selv til sidst lidt, da det var ved at være tid, HJ m/Cim, men uden slug.

Bee var meget indlevende under akten og taler ganske godt engelsk, men ikke dansk (sproget i hvert fald ikke).

Mutter på stedet taler fint dansk, og ser også fornuftig brugervenlig ud, men igen var det ikke hende, det drejede sig om i dag. Spørg hende selv, hvis I er interesserede.

En af de lange for hele turen på 56 minutter :). Tror måske godt, at hun kan forhandles lidt ned, men jeg forsøgte ikke i dag.

Bestemt ikke sidste gang, Bee og jeg skal "tale" :P dansk sammen.

Spurgte ikke til en hjemmeside, men butikken er anført på Thailisten Vest.

Tak for besøget.

Adresse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
kk93 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har selv lige været forbi hende, som mit første besøg hos en thai. 

Tak for dit Indlæg :rolleyes: og ja det får jo en til at tænke på alle de kedelige oplevelser man har haft med kedelige Gpér :shock: 

Men du var bare heldig og det ska man være engang imellem, at det så oven i købet var dit første Thai besøg er jo

bare Kanon :rolleyes: men tro mig, man kan nemt blive afhængig af de smukke Thaiér og speciel hvis man som du, møder

den rigtige :wub: 

Held med det :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kk93 skrev, for 19 timer siden:

Tak for din anmeldelse! 
Jeg har selv lige været forbi hende, som mit første besøg hos en thai. 
Det er den bedste "købesex" oplevelse, jeg nogensinde har haft, og jeg har været hos 9 forskellige piger i år, men aldrig på en message klinik. 

Da jeg træder ind, bliver jeg mødt af den mindste og petite pige, jeg nogensinde har set. Virkelig flot kropsbygning. 
Klinikken er meget professionel, og man kommer ind i et lukket lokale med en seng, hvor der er rent sengetøj og afslappende musik. 

Jeg fik omkring 30min oliemassage. Massagen var ikke det helt vilde, det var mere lidt "nusseri", men nakken og hovedbundsmassagen var rigtig god. 
Efter 5-10 minutter med front message, mente hun, at det var ved at være tid, så hun gik op, tog alt tøjet af og satte sig oven på min ansigt, så jeg kunne slikke hende. Dette gjorde hun mens hun fik gang i dyret, og det virkede til, at hun nød det. Da jeg var kampklar satte hun sig i reverse cow og begyndte ellers at ride mig. Vi tog nogle forskellige stillinger, og jeg må sige, at hun gør det helt vildt godt! Naturlig stønnen, sexen virker naturlig, og det virker til hun nyder det.  - Efter ~20 minutter virker det til, at hun kommer eller i hvert fald kniber en del sammen og måske faker den, men det virker rigtigt/naturligt, og jeg kommer ret hurtigt bagefter. 

Hun var helt nyvasket, og duftede godt. Det var helt klart et plus. 

Dette er første gang, at jeg nogensinde er kommet ved købesex og, at det har virket så naturligt at dyrke sex med en fremmed. 
Hun skulle være her 3 måneder endnu og hun snakker fint engelsk. 

Det er helt klart ikke sidste gang, at jeg besøger bee. 



 
 

God anmeldelse, og det lyder som hende den stramme.....;) jeg mødte der for noget tid siden :) Så det lyder til at jeg må forbi igen!!

Vil lige høre om der blev spurgt til anal og uden gummi, for jeg spurgte og hun sagde måske næste gang....

Håber det er hende for hun var skide sød :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ampere skrev, for 42 minutter siden:

God anmeldelse, og det lyder som hende den stramme.....;) jeg mødte der for noget tid siden :) Så det lyder til at jeg må forbi igen!!

Vil lige høre om der blev spurgt til anal og uden gummi, for jeg spurgte og hun sagde måske næste gang....

Håber det er hende for hun var skide sød :)

Det spurgte jeg ikke til, da jeg ikke er så interesseret i analsex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Buttman76 skrev, for 9 minutter siden:

Har i et tlf nr på dette sted ? Lyder som om der er ved og være gang i Randers igen ;)

Ja, men efter 4-5 års medlemskab burde du kunne finde ud af at bruge Thailisten-Vest - så har du svaret..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, 1 time siden:

Ja, men efter 4-5 års medlemskab burde du kunne finde ud af at bruge Thailisten-Vest - så har du svaret..

Du burde også vide at den liste ikke virker fra en mobil..

Men tak for det hjælpsomme svar;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Buttman76 skrev, Lige nu:

Du burde også vide at den liste ikke virker fra en mobil..

Men tak for det hjælpsomme svar;)

Hvordan skulle jeg kunne vide, at du var på mobilen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Buttman76 skrev, for 4 timer siden:

Har i et tlf nr på dette sted ? Lyder som om der er ved og være gang i Randers igen ;)

Nummer fra Thailisten 50133469 :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 15 minutter siden:

Nummer fra Thailisten 50133469 :rolleyes:

Tak. De er svære og få fat i. Ingen respons på SMS eller opkald :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Buttman76 skrev, for 17 minutter siden:

De er svære og få fat i. Ingen respons på SMS eller opkald :D

Jeg har lige talt med dem/hende for en halv Time siden og ved 1. Opkald :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte stedet i går, jeg bliver taget imod af Bee, hun viste mig ind i lokalet hvor hun startede med massage dejlig blød afslapning massage, vende rundt også blev det lidt mere intimt, dejlig oplevelse hvor vi nåede det meste for en af de lange, lad være med at ringe bare kom til dem så skal i nok blive glad og smil når du går derfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, den 29/05/2017 at 10:24:

Du burde også vide at den liste ikke virker fra en mobil..

Men tak for det hjælpsomme svar;)

Den liste virker fint fra Både IPhone og Android hvis man kan finde ud af at bruge Google Maps - jeg bruger den dagligt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Sheiken skrev, for 31 minutter siden:

Hvad er adressen og mobil?

Den samme som i virkeligheden, men den står længere oppe i tråden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...