Hop til indhold
Guest 669

Misshoney & Trinemuzzz

Recommended Posts

Guest 669

Nogen som har erfaringer med Misshoney & Trinemuzzz? :) De har begge gode ratings og holder til i kbh området, er der noget ved at lave aftaler med dem? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
669 skrev, for 8 timer siden:

Nogen som har erfaringer med Misshoney & Trinemuzzz? :) De har begge gode ratings og holder til i kbh området, er der noget ved at lave aftaler med dem? :) 

De er vist ikke suparbabes - de hører til afdel. for Ludere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 669

Haha, kært barn har mange navne ;) Men har du nogen erfaringer med dem, kan man stole på at lave aftaler med dem osv? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
669 skrev, 1 time siden:

Haha, kært barn har mange navne ;) Men har du nogen erfaringer med dem, kan man stole på at lave aftaler med dem osv? :) 

Indsæt et link til deres profiler på sugardaters.dk - så kan vi se hvem de er :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
669 skrev, for 11 timer siden:

Ja, husker at MissHoney var en ret dyr dame, ikke så jeg husker prisen 100% men gjorde jeg ikke syntes hun virkede til at være DET værd..

Trinemuzz - har jeg skrevet med, og oftes vender hun tilbage op til flere dage EFTER - og spørger "Mødes i dag?"
Når jeg så ser det, f.eks senere på dagen og skriver tilbage, kan der igen gå dage, før jeg får svar, og oftes "Frisk idag?"

Så, med mindre du sidder klar, med stiv pik, og motoren kørende, så syntes jeg hun er svær at "ramme" på dagen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

har samme oplevelse med trine, "frisk idag"  man svare hende pænt og hører så ikke noget fra hende i nogle dage og når hun så skriver igen er det mere eller mindre den samme besked "frisk idag?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

har talt med trine nogle gange, hun er ret dyr, og vil kun starte ud med fælles onani, men til en 1000 , hvor der ingen berøring af hende er, så jeg sagde nej tak

får sex for de penge ind imellem

honey er nem at lave aftaler med, når hun er på, hun virker pro, mest med sine fotos, men priser er ok

jeg har dog sagt fra, synes simpelthen hun er for ung , og vil ikke være med til at lære hende fager, men springer rask til  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 669

hvad har du fået 'Honey' til at gå med til så? :) Synes kun hun er frisk på fræk skype mod betaling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle
trold2 skrev, den 23/6/2017 at 05:55:

har talt med trine nogle gange, hun er ret dyr, og vil kun starte ud med fælles onani, men til en 1000 , hvor der ingen berøring af hende er, så jeg sagde nej tak

får sex for de penge ind imellem

honey er nem at lave aftaler med, når hun er på, hun virker pro, mest med sine fotos, men priser er ok

jeg har dog sagt fra, synes simpelthen hun er for ung , og vil ikke være med til at lære hende fager, men springer rask til  

Hvilke aftaler har du haft med honey, hvis jeg må spørge? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...