Hop til indhold

Misshoney & Trinemuzzz

Featured Replies

Skrevet

Nogen som har erfaringer med Misshoney & Trinemuzzz? :) De har begge gode ratings og holder til i kbh området, er der noget ved at lave aftaler med dem? :) 

Skrevet
669 skrev, for 8 timer siden:

Nogen som har erfaringer med Misshoney & Trinemuzzz? :) De har begge gode ratings og holder til i kbh området, er der noget ved at lave aftaler med dem? :) 

De er vist ikke suparbabes - de hører til afdel. for Ludere :-)

Skrevet

Haha, kært barn har mange navne ;) Men har du nogen erfaringer med dem, kan man stole på at lave aftaler med dem osv? :) 

Skrevet
669 skrev, 1 time siden:

Haha, kært barn har mange navne ;) Men har du nogen erfaringer med dem, kan man stole på at lave aftaler med dem osv? :) 

Indsæt et link til deres profiler på sugardaters.dk - så kan vi se hvem de er :-)

Skrevet
669 skrev, for 11 timer siden:

Ja, husker at MissHoney var en ret dyr dame, ikke så jeg husker prisen 100% men gjorde jeg ikke syntes hun virkede til at være DET værd..

Trinemuzz - har jeg skrevet med, og oftes vender hun tilbage op til flere dage EFTER - og spørger "Mødes i dag?"
Når jeg så ser det, f.eks senere på dagen og skriver tilbage, kan der igen gå dage, før jeg får svar, og oftes "Frisk idag?"

Så, med mindre du sidder klar, med stiv pik, og motoren kørende, så syntes jeg hun er svær at "ramme" på dagen ;)

Skrevet

Har faktisk nøjagtig samme oplevelse med begge :) 

Skrevet

har samme oplevelse med trine, "frisk idag"  man svare hende pænt og hører så ikke noget fra hende i nogle dage og når hun så skriver igen er det mere eller mindre den samme besked "frisk idag?"

Skrevet

.. Måske, hun bare HAR et begrænset ord-forråd, haha ;)

Skrevet

Haha :D 

• 4 weeks later...
Skrevet

har talt med trine nogle gange, hun er ret dyr, og vil kun starte ud med fælles onani, men til en 1000 , hvor der ingen berøring af hende er, så jeg sagde nej tak

får sex for de penge ind imellem

honey er nem at lave aftaler med, når hun er på, hun virker pro, mest med sine fotos, men priser er ok

jeg har dog sagt fra, synes simpelthen hun er for ung , og vil ikke være med til at lære hende fager, men springer rask til  

• 3 weeks later...
Skrevet

hvad har du fået 'Honey' til at gå med til så? :) Synes kun hun er frisk på fræk skype mod betaling :)

Skrevet

.

Redigeret af GormDenGamle

Skrevet
trold2 skrev, den 23/6/2017 at 05:55:

har talt med trine nogle gange, hun er ret dyr, og vil kun starte ud med fælles onani, men til en 1000 , hvor der ingen berøring af hende er, så jeg sagde nej tak

får sex for de penge ind imellem

honey er nem at lave aftaler med, når hun er på, hun virker pro, mest med sine fotos, men priser er ok

jeg har dog sagt fra, synes simpelthen hun er for ung , og vil ikke være med til at lære hende fager, men springer rask til  

Hvilke aftaler har du haft med honey, hvis jeg må spørge? :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.