Hop til indhold

Sidder og reflektere

Featured Replies

Skrevet

Nu hvor dagen lige er blevet brugt på Fyn igen. Kan jeg ligge her nu naturlig træt og tænke på hvordan dagen er gået på de frække ,intime ,oplevelser og hyggelige samtaler det har ført til. 

Og det ikke så tit jeg er at finde for tiden. Til gengæld så er i dejlige mænd bare med til at gøre, det endnu mere hyggeligt, spændene, frækt og gør jeg jo kommer igen. Også inden alt for længe. 

Men hvad med jer andre når i har besøgt en GP kan i så også sidde og blive helt høj af det sener på dagen?

Redigeret af Milfen Stella
Stave bøf :)

Skrevet

Det er der desværre ikke plads til når man er gift. hvis jeg kom hjem helt sagelig eller virkede anderledes end jeg gør når jeg kommer hjem fra en normal arbejdsdag, så ville min kone(læs alle kvinder :() kunne mærke det. sker det flere gange er det et mønster og så er det starten på enden af mit ægteskab...

Med det sagt, så er turen hjem i bilen da ikke lige så kedelig som den er efter en normal  arbejdsdag:)

Skrevet
Milfen Stella skrev, for 45 minutter siden:

Men hvad med jer andre når i har besøgt en GP kan i så også sidde og blive helt høj af det sener på dagen?

Ja, det gør jeg også, Nok mest fordi så er det overstået, og jeg kan få lov til at være mig selv i en 3 ugers tid, uden at skulle betragtes som et sexobjekt der skal kysses og gramset på 

Skrevet
Sweex skrev, for 5 minutter siden:

Det er der desværre ikke plads til når man er gift. hvis jeg kom hjem helt sagelig eller virkede anderledes end jeg gør når jeg kommer hjem fra en normal arbejdsdag, så ville min kone(læs alle kvinder :() kunne mærke det. sker det flere gange er det et mønster og så er det starten på enden af mit ægteskab...

Med det sagt, så er turen hjem i bilen da ikke lige så kedelig som den er efter en normal  arbejdsdag:)

ja det ville jo heller ikke være det smarteste. Men klart også en letter køretur bagefter ;)

Skrevet
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det gør jeg også, Nok mest fordi så er det overstået, og jeg kan få lov til at være mig selv i en 3 ugers tid, uden at skulle betragtes som et sexobjekt der skal kysses og gramset på 

Nu er det jo ikke helt skidt at blive kysset og gramset på. Og ved du hvad jeg gramser jo bare retur ;) 

Skrevet
Milfen Stella skrev, 1 time siden:

.... Men hvad med jer andre når i har besøgt en GP kan i så også sidde og blive helt høj af det sener på dagen? ...

Ja, den dag er afgjort reddet :)

Skrevet
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

jeg kan få lov til at være mig selv i en 3 ugers tid, uden at skulle betragtes som et sexobjekt der skal kysses og gramset på 

hahahah stakkels pus

du lever et hårdt liv

altså hver tredje uge... :D

Skrevet
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Ja, den dag er afgjort reddet :)

Ja det er jo skønt ned sådan nogen dage ik ;) 

Skrevet
Kinky fyr skrev, for 5 timer siden:

Hvor er det da du er på fyn. Bare for en anden gangs skyld

Opholder mig i Middelfart ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.