Hop til indhold
8000

NN Grønnegade Århus er den lukket ??

Recommended Posts

Var her i dag men kom kun til en lukket port.

Ved at stedet før har været lukket.. 

Er der en der ved hvorfor og hvem der er der pt. Godt eller skidt ?

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender til stedet gennem mange år - især da jeg kørte taxa i Århus. Politiet har gennem årene lukket det adskillige gange. Måske osse denne gang?? Ved det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sjæfen skrev, for 3 timer siden:

Kender til stedet gennem mange år - især da jeg kørte taxa i Århus. Politiet har gennem årene lukket det adskillige gange. Måske osse denne gang?? Ved det ikke.

Nu har NN ikke været i Grønnegade i mange år, nok max i 1 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, for 2 minutter siden:

Nu har NN ikke været i Grønnegade i mange år, nok max i 1 år.

Enig men der har været bordel der i måske 30 år

Venligst 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, for 1 time siden:

Nu har NN ikke været i Grønnegade i mange år, nok max i 1 år.

Lidt mere ... det må være godt 1½ år ... N&N havde jo i en kort periode adresse på Herluf Trolles Gade, hvor Winner ligger nu. Winner startede på Herluf Trolles Gade 1. oktober 2015 og der var N&N flyttet til Grønnegade lige inden ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
møgsvinet skrev, for 1 time siden:

Lidt mere ... det må være godt 1½ år ... N&N havde jo i en kort periode adresse på Herluf Trolles Gade, hvor Winner ligger nu. Winner startede på Herluf Trolles Gade 1. oktober 2015 og der var N&N flyttet til Grønnegade lige inden ... 

Møgsvinet ( og undskyld udtrykket,) har faktisk ret :rolleyes: jeg selv dumpede ind hos Winner i Oktober 2015 og mødte Fah :wub: 

ja den tid kommer måske ikk igen, medmindre jeg henter hende :wub: men Nok om det, men altid dejligt med folk med

hukommelse, Tak til Møgsvinet og tilbage til Grønnegade N&N, hva fandt i så ud af kære Århusfolk :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

N&N Grønnegade ,  har stadigvæk åben men de lukker engang imellem daglige dag men ellers skal man ringe og bestille tid hos en bestemt massører...  N&N .. er nu kommet tilbage med flere pigerne og en af dem er også Nanny som har været der i mange år...  Nanny har jeg altid haft god oplevelse med...

  De har også natten åbn til klokken 4 om morgenen men fredag lørdag har de åbn hele aftenen til klokken 6 om morgenen .  Prisen på natten åbn er lidt anderledes end daglig .

 Der er mulighed for at parkering i baggården men man skal ringe og spørger først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...