Hop til indhold
Beaver

Gangbang med fræk 36-årig Q på Grundlovsdag i Herning - mulighed for sex uden gummi

Recommended Posts

Guest allo-allo

"Jeg er til sex i alle huller, anal er med kondom, resten er uden". Med den annoncetekst er der lagt op til en oplevelse, der rækker langt ud over dagen, hvilket erindrer mig om den tussegamle Shell Silverstein sang om Penicilin Penny "if she ever gives you anything, you better she you doctor really quick" og "?... it takes 20 million unit or more to cure the love that Penicillin Penny's gonna lay on you"

God fornøjelse

Redigeret af allo-allo
Rettelse af stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trods de pæne ord fra Penicillin Poul. (allo-allo) Her vil jeg indskyde at mange piger til gb gør det uden gummi, så hvorfor han lige kastede sig over den gifte 36 årige kvinde, må guderne eller skovtroldene vide. Men da jeg så hans udtagelser om det, så blev jeg sgu nysgerrig, og meldte mig til hendes gangbang.

Så Mr. allo-allo  Tusind tak... havde det ikke været for dig, så var jeg ikke kommet til det bedste gangbang ever, det var den ægte vare, sød fræk og flot, og hun tændte max på det, og nærmest jagtede fyrene, der ville holde pause. ;)

Jeg gjorde det uden kondom, så om jeg skal have en pinicillin kur mod alt det allo-allo advarer imod, ved jeg på fredag, skal nok give besked her om svaret.

Synd for dem der ikke var med, det var stort.. ;););) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Off topic: Jag syns det er cool at så mange GP's laver gangbang uden kondom. Men det er mærkligt at så få laver det uden kondom med enstake kunder, er det mere ok at få STD av 10 på en gang? F.x . Miss Hell's policy er mere førnuftig; hon kræver færsk attest vid gangbang uden gummi. Men alle desse som boller 10-15 mænd på 3 timmar uden gummi, hvorfor bollen de ikke enstake kunder uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...