Hop til indhold

Recommended Posts

thansen650 skrev, for 33 minutter siden:

hvor vil i anbefale at besøge en thai pige i århus? 

det er min første gang og er ikke så kendt med det

 

på forhånd tak

Hvis du ønsker fuld pakke, altså osse sex, så er Sukee, Banegårdsgade 45 i Århus et rigtigt godt bud. Jeghar indtil nu været der en enkelt gang, og det var ikke kedeligt! ;-) Hun annoncerer på AL under navnet Jasmine med fuld adresse og hun er sød, indlevende og ikke bleg for at fortælle, hvad hun selv gerne vil have. :-), men er osse meget obs på dig. Hun sutter/slikker som en drøm med afslutning i munden, hvis du gerne vil have det - sluger dog ikke. Jeg nappede 45 min for en tusse, men da hun er ret kælen og legesyg, så gik der en god time alligevel, men uden extra beregning. Og betalingen, på trods af, at det var mit første besøg, skete først ved døren på vej ud. God stil! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

For det første synes jeg det vil være passende at flytte Efterlysningen over til Thaiérne :shock: 

Derudover synes jeg da thansen ska starte et sted hvor massagen er optakten til det næste :rolleyes:

i stedet for at starte med en Hard core :-o ikk fordi Sukee ikk er udmærket men synes bare at

hvis det er mandens første Thai besøg, skal han starte fra bunden og ikk fra toppen

jeg ku få lyst til at foreslå Nok hos Winner men der er masser af andre goe muligheder i Århus :rolleyes: 

Go fornøjelse og husk du bliver afhængig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, for 9 minutter siden:

jeg ku få lyst til at foreslå Nok hos Winner

I øvrigt er Bew der også pt og hun er da en kanon fræk  Thaipige :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...