Hop til indhold
Guest Duni

Lækker fyldig kvinde

Recommended Posts

Guest Duni

Jeg fik svar på min første mailhenvendelse, hvori jeg spurgte hvor hun holder til - svaret var kort og godt "Skive". Mine efterfølgende forsøg på kontakt - både på mail og sms - blev aldrig besvaret :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duni skrev, for 7 timer siden:

Jeg fik svar på min første mailhenvendelse, hvori jeg spurgte hvor hun holder til - svaret var kort og godt "Skive". Mine efterfølgende forsøg på kontakt - både på mail og sms - blev aldrig besvaret :-(

 

Jeg fiki nogenlunde samme besked. Skive tæt på stationen. Skrev så, at det ville blive næste uge, som jeg osse startede med at skrive. Intet svar. Hmmm

Redigeret af sjæfen

Del dette indlæg


Link til indlæg
sjæfen skrev, for 10 timer siden:

Jeg fiki nogenlunde samme besked. Skive tæt på stationen. Skrev så, at det ville blive næste uge, som jeg osse startede med at skrive. Intet svar. Hmmm

Gad vide om det er et standardsvar hendes telefon sender afsted ved første modtagne besked. "Skive" fik jeg også da jeg skrev, men bagefter har der bare været totalt dødt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...