Guest Duni Skrevet 21. Maj, 2017 Er der nogen, der har besøgt "Lækker fyldig kvinde" fra Midtjylland og som kan komme med lidt facts? https://annoncelight.dk/showad/228696 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 23. Maj, 2017 Har forsøgt kontakt både på mail og sms, intet svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Duni Skrevet 23. Maj, 2017 Jeg fik svar på min første mailhenvendelse, hvori jeg spurgte hvor hun holder til - svaret var kort og godt "Skive". Mine efterfølgende forsøg på kontakt - både på mail og sms - blev aldrig besvaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjæfen 19 Skrevet 23. Maj, 2017 (edited) Duni skrev, for 7 timer siden: Jeg fik svar på min første mailhenvendelse, hvori jeg spurgte hvor hun holder til - svaret var kort og godt "Skive". Mine efterfølgende forsøg på kontakt - både på mail og sms - blev aldrig besvaret Jeg fiki nogenlunde samme besked. Skive tæt på stationen. Skrev så, at det ville blive næste uge, som jeg osse startede med at skrive. Intet svar. Hmmm Redigeret 23. Maj, 2017 af sjæfen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjolleren 88 Skrevet 24. Maj, 2017 sjæfen skrev, for 10 timer siden: Jeg fiki nogenlunde samme besked. Skive tæt på stationen. Skrev så, at det ville blive næste uge, som jeg osse startede med at skrive. Intet svar. Hmmm Gad vide om det er et standardsvar hendes telefon sender afsted ved første modtagne besked. "Skive" fik jeg også da jeg skrev, men bagefter har der bare været totalt dødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg