Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ny bruger herinde. 

Leder efter et sted den bedste massage, evt af en ladyboy - med HJ. 

Har læst en masse opslag igennem herinde, med gode råd men man bliver også hurtigt forvirret :)

Var hos Amy!? - i Vanløse forleden Men der var ikke meget massage i det. Tilgengæld var det den første ladyboy som red mig, til den store guldmedalje - så ikke noget massage der, men det var nu meget frækt. Lille fræk røv, lidt ukoncenteret da hun suttede pik men ellers ok.. nok ikke et sted jeg vil komme igen, da jeg ved der er smukkere ladyboys rundt omkring når man lige får fundet dem hehe..

Jeg leder efter en sted hvor massagen er i top, og HJ ikke koster mere end maks 2-300kr.. da jeg simpelhent er for nærig til at give mere for at få revet den af;)

besøgte et http://rung-raueng.dk/billeder/ hvor jeg fik massage 400kr og hj til en 200 mand, selvom hun startede på 300kr.. 

massagen var fin i starten men ikke noget ar råbe hurra for, hj var sku ellers meget frækt, mig måtte røre og det.. men tror ikke jeg ville besøge stedet igen, men måske gør jeg da de arbejder 2 derhenne så måske den anden er bedre til massage..

 

Dey hele med ladyboy og Happy ending er alt sammen nyt og det min første gang, men bestemt ikke sidste da det da er en fantastisk afslutning på massage;) 

Men kom endelig med jeres forslag til steder du har prøvet og kan anbefale.. 

Efter og har læst herinde ved jeg hvertfald jeg skal besøge siam elefant og Royal thai massage, i løbet af den kommende uge.. 

Redigeret af Skytte86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...