Hop til indhold

Recommended Posts

Er længe siden jeg har knaldet en rigtig teen og da angivne alder på gp ofte ikke passer, vil jeg høre om nogen har kendskab til en gp der er rigtig teen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Det håber jeg da for guds skyld ikke der er nogen der har:shock:.....

hvorfor?

Der er da mange der reklamerer med de er 18 og 19, så markedet er der da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Det håber jeg da for guds skyld ikke der er nogen der har:shock:.....

Øh, hvad er problemet, så længe der er tale om2 voksne mennesker, der indgår en aftale?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

problemet er at man er myndig, men ikke voksen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 9 minutter siden:

hvorfor?

Der er da mange der reklamerer med de er 18 og 19, så markedet er der da.

En ting er jo som du selv skriver den virkelige alder og den reklamerede..

Jeg vil helst ikke afsporer din tråd yderligere.. Men jeg synes tanken er utrolig ubehagelig.. Jeg har sådan en idé om at man skal have lidt mere modstandskraft end hvad man har som teenager.. Især fordi jeg ved det er de færreste (læg lige mærke til ordet færreste her inden man kommer med eksempler på det modsatte;)) klinikker der tager piger ind under 21 (virkelig alder) og så det jo privat diskret hvor sikkerheden er mere minimalistisk.. Når jeg sidder og snakker med mine teler og de nævner en eller anden psykose Connie så siger de altid "Jamen skat hun startede jo også alt for tidligt".. Derfor bryder jeg mig ikke om idéen om piger der starter som teenagere..

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

En ting er jo som du selv skriver den virkelige alder og den reklamerede..

Jeg vil helst ikke afsporer din tråd yderligere.. Men jeg synes tanken er utrolig ubehagelig.. Jeg har sådan en idé om at man skal have lidt mere modstandskraft end hvad man har som teenager.. Især fordi jeg ved det er de færreste (læg lige mærke til ordet færreste her inden man kommer med eksempler på det modsatte;)) klinikker der tager piger ind under 21 (virkelig alder) og så det jo privat diskret hvor sikkerheden er mere minimalistisk.. Når jeg sidder og snakker med mine teler og de nævner en eller anden psykose Connie så siger de altid "Jamen skat hun startede jo også alt for tidligt".. Derfor bryder jeg mig ikke om idéen om piger der starter som teenagere..

Meget enig elsker de unge GP, ere, men aligevel, min nedre grænse er 20/21 år når jeg købe eller ej, har sex ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er en tråd i efterlysninger. Kan I ikke starte en anden tråd i generel debat, hvor I diskuterer jeres holdninger? Lovgivningen er lavet om for nogle år siden. Nu er grænsen 18 også på klinik, hvor den før var 21. Klinikkerne har bare ikke opdaget det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Er længe siden jeg har knaldet en rigtig teen og da angivne alder på gp ofte ikke passer, vil jeg høre om nogen har kendskab til en gp der er rigtig teen?

Kan du ikke se at det er forkert ??? :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

Kan du ikke se at det er forkert ??? :angry:

Kan du ikke læse reglerne i dette forum? Start en tråd i generel debat i stedet. 

"3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag."

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde egentlig ikke tænkt mange af de ting igennem som er nævnt her i tråden, dog er jeg ik sikker på der på mange af områderne er stor forskel på om man er 18 eller 20. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke forstå alder selvet nummeret har den store betydning i hverken den ene eller den anden retning nogle ser vildt unge ud resten af deres liv og nogle ser ældre ud uden at være grimme selvfølgelig vil man have en ung en men selve alderen er vel ligegyldig vil hellere være sammen med en gammel eks topmodel en end meget ung småbuttet tomhjernet pige og intelligens har heller ingen heller intet med alder at gøre Vil også lige sige at nogle piger lyver om deres alder kan huske jeg var sammen med en på 16 men hun sagde hun var 20 for et par år siden og hun var mere erfaren end jeg var med tantra osv. og jeg fik det at vide af hendes mor efter vi havde været kærester i en måneds tid vi gik dog fra hinanden men det var intet problem da var selv 20

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var smuk men crazy det er jeg også virkelig selv men dog ikke så crazy haha ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Frisk nu Maia  Kan komme til Horsens nu vi kan hygge i bilen

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 21/5/2017 at 12:03:

En ting er jo som du selv skriver den virkelige alder og den reklamerede..

Jeg vil helst ikke afsporer din tråd yderligere.. Men jeg synes tanken er utrolig ubehagelig.. Jeg har sådan en idé om at man skal have lidt mere modstandskraft end hvad man har som teenager.. Især fordi jeg ved det er de færreste (læg lige mærke til ordet færreste her inden man kommer med eksempler på det modsatte;)) klinikker der tager piger ind under 21 (virkelig alder) og så det jo privat diskret hvor sikkerheden er mere minimalistisk.. Når jeg sidder og snakker med mine teler og de nævner en eller anden psykose Connie så siger de altid "Jamen skat hun startede jo også alt for tidligt".. Derfor bryder jeg mig ikke om idéen om piger der starter som teenagere..

Bløder pigen er hun vel mere eller mindre klar..?

Fra Netdoktor: "At bløde efter første gang er faktisk helt normalt; det skyldes at din jomfruhinde er blevet brudt. Det er også helt normalt, at det gør lidt ondt de første gange."

Derefter bliver det en rutine som så meget andet, hvis du husker at vedligeholde det regelmæssigt. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 6 timer siden:

Bløder pigen er hun vel mere eller mindre klar..?

Fra Netdoktor: "At bløde efter første gang er faktisk helt normalt; det skyldes at din jomfruhinde er blevet brudt. Det er også helt normalt, at det gør lidt ondt de første gange."

Derefter bliver det en rutine som så meget andet, hvis du husker at vedligeholde det regelmæssigt. 
 

  @ppd Helt og aldeles Upassende kommentar i det her forum! Den slags holdninger skal du ikke lufte yderligere!

@Maia @JenniferRomantica og @StudineMILF

I skal ikke afspore en efterlysning med jeres egne holdninger! Her på sitet forholder vi os til hvad der er lovligt og der er ikke efterspurgt noget ulovligt i denne tråd.

Hvis i vil have en debat, skal i finde et andet forum!

Tråden låses da den er rigeligt afsporet!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...