Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne kønne kvinde i sidste uge. Nok 10 år ældre end de 27 men en smuk lækker krop, naturlig B-skål.

fik massage med FP.....første 30 min. Alm massage (læs berøring med olie) dernæst lidt mere intim berøring og de sidste 20 min 69'er og samleje. De sidste 20 blev mindeværdige....hun nød i den grad mit tungearbejde at hele mit ansigt og næsebor blev fyldt med hendes safter....og hun havde overordentlig svært ved at koncenrere sig om BJ (gummi).

dernæst en skøn ridetur (supergod) og sfslutning i doggy, tydeligt at hun nød det sådan som kondommet blev smurt ind

Stedet er en velkendt thaiklinik på Hvidovrevej, iøvrigt ved at at være mere alm. at latinaer lejer sig ind hos thaier.

kommer jeg igen? Tror jeg ikke, massagen er også vigtig....og det havde hun intet begreb om!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.