themike 2 Skrevet 21. Maj, 2017 Jeg sad sammen med en kammerat en dag og kiggede på annoncelight. Vi faldt over en ung pige som søgte efter en moden mand til tantra massage. Vi svarede for sjovs skyld på annoncen og tilbød hende 2 mænd til 700 kr stykket. Hun virkede meget interesseret og vi aftalte at hun skulle være blindfolded så hun kun så den ene af os. Hun troppede op hos min kammerat og vi så hende ud af soveværelsevinduet. Han gik ud og åbnede og efter lidt snak og efter hun havde betalt de 1400 kr. gav han hende en blindfold på. Hun var en flot lyshåret pige ikke så høj og lidt spinkel men smuk. Hun blev ført ind i soveværelset og vi tog hendes tøj langsomt af mens vi beundrede hendes krop. Vi lagde hende forsigt på sengen og afførte os vores eget tøj og masserede hendes hovedbund og fødder og op af benene og brysterne. Vi gik videre og ned til hendes lår og spurgte om hun ville stoppe eller fortsætte. Hun ville gerne vi fortsatte og hun fik finger og jeg slikkede hendes bryster og hun var meget våd. Min kammerat ramte hendes g-punkt og vi besluttede at stoppe og sagde hun var færdig. Jeg vil gerne have orgasme sagde hun og vi sagde hun skulle ligge på alle 4 og tage mig i munden mens min kammerat tog hende bagfra og der gik ikke længe før jeg kom i munden på hende og hun slugte næsten det hele. Min kammerat trak sig ud og kom på ryggen af hende. Hun fik et bad og tog hjem og et par dage efter bestilte hun en ny tur hos os og sagde hun ville købe en pille så vi kunne komme op i hende. Vi var meget overraskede over at en ung pige ville alt det med os 2 modne mænd i 50 erne og så betale for det. Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2885 Skrevet 21. Maj, 2017 themike skrev, for 1 time siden: Jeg sad sammen med en kammerat en dag og kiggede på annoncelight. Vi faldt over en ung pige som søgte efter en moden mand til tantra massage. Vi svarede for sjovs skyld på annoncen og tilbød hende 2 mænd til 700 kr stykket. Hun virkede meget interesseret og vi aftalte at hun skulle være blindfolded så hun kun så den ene af os. Hun troppede op hos min kammerat og vi så hende ud af soveværelsevinduet. Han gik ud og åbnede og efter lidt snak og efter hun havde betalt de 1400 kr. gav han hende en blindfold på. Hun var en flot lyshåret pige ikke så høj og lidt spinkel men smuk. Hun blev ført ind i soveværelset og vi tog hendes tøj langsomt af mens vi beundrede hendes krop. Vi lagde hende forsigt på sengen og afførte os vores eget tøj og masserede hendes hovedbund og fødder og op af benene og brysterne. Vi gik videre og ned til hendes lår og spurgte om hun ville stoppe eller fortsætte. Hun ville gerne vi fortsatte og hun fik finger og jeg slikkede hendes bryster og hun var meget våd. Min kammerat ramte hendes g-punkt og vi besluttede at stoppe og sagde hun var færdig. Jeg vil gerne have orgasme sagde hun og vi sagde hun skulle ligge på alle 4 og tage mig i munden mens min kammerat tog hende bagfra og der gik ikke længe før jeg kom i munden på hende og hun slugte næsten det hele. Min kammerat trak sig ud og kom på ryggen af hende. Hun fik et bad og tog hjem og et par dage efter bestilte hun en ny tur hos os og sagde hun ville købe en pille så vi kunne komme op i hende. Vi var meget overraskede over at en ung pige ville alt det med os 2 modne mænd i 50 erne og så betale for det. gætter -det var jeres drøm sidste nat. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 21. Maj, 2017 (edited) De grå sider er genopstået. I øvrigt intet med tantra at gøre Redigeret 21. Maj, 2017 af Dezmodevil 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 21. Maj, 2017 (edited) themike skrev, for 4 timer siden: ... ... og så vågnede du med fingeren i røven og troede du var ringforlovet God søndag til alle Redigeret 21. Maj, 2017 af Playful Rykket til hygge, så edit kommentar Del dette indlæg Link til indlæg
themike 2 Skrevet 21. Maj, 2017 Nej vi har aldrig lært tantra men hun troede på det og det må hun jo selv om. I kan jo prøve om i kan finde hende på annoncelight og selv tilbyde det. Så kan i se om i er heldige. God jagt 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5192 Skrevet 21. Maj, 2017 Var det ikke d. 29. februar i oplevede det? Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 165 Skrevet 10. Juni, 2017 Haha kun mlg der synes den faktisk virker okay, indtil de nævner penge beløbet og til allersidst "købe en pille" haha hvem narre hvem hvis det var tilfældet Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 29. September, 2017 (edited) Jeg har lige besøgt hende et sted mellem Midtjylland og Sjælland. Jeg tilbød hende at betale 200 kr. og 100 kr. hvis min kammerat skulle være med. Hun var ret chokeret, da hun så mine 26 cm, men jeg sagde, at hun skulle slappe helt af mens jeg pressede papbægeret op i hende - og sige stop, hvis hun fik lyst til at drikke af det. Jeg er ikke uddannet i tantra, men har læst en del Anders And blade. Midt i det hele ville hun have en hamburger fra McD og den spiste hun længe - stadig med bægeret oppe i sig. Bagefter ville hun kun, hvis hun måtte sidde øverst med pomfritten i munden. Hun kunne ikke få den helt ind, men fik da nogle orgasmer, da jeg først havde smurt med salatmayo. Redigeret 29. September, 2017 af tzatiki Del dette indlæg Link til indlæg