Hop til indhold

Recommended Posts

Navia er en smuk og sød kvinde.

Da jeg ankom aftalte vi det fornødne, 1 time for kr. 1.500, lyder til at være det som mange betaler her. OK - det er også en god oplevelse.

Fik at vide at alt er med gummi. Det ville jeg iøvrigt også selv insistere på.

Først turnoff's:

Da vi havde aftalt pris for det jeg ville købe forlangte Navia at hvis jeg ville gi' finger kostede det ekstra. Jeg kan godt forstå hvis det er uønsket/forbudt (lange beskidte negle etc.), men for 1.500 for en time burde det være enten inclusive eller forbudt. Det tricker mig lidt.

Hvis jeg ville slikke hende så kostede det ekstra. FOR H...... kvinde - hvis der skal slikkes i den tid som jeg betaler 25 kr. i minuttet for, så er det s.. mig der skal slikkes. Hvis jeg skal slikke nogen så vil jeg have penge for det. Men jeg er altså god til det så det burde overvejes hvis dette læses. Jeg kan godt lave et lille nummer med Navia for en 2-300.

Herfra var alt fryd og gammen.

Glimrende b2b. Bedste jeg har fået.

Excellent fransk - jeg sværger på at hun kan blæse min pik 3-4 cm længere end den ellers er..... Det ser altså godt ud med en smuk kvinde i fuld gang med noget hun virkelig er god til dernede. 

OK sex - jeg har fået mere indlevelse og mindre stønnen andre steder men hun er stram og god og smuk at se på.

Hun er en af de bedste i klassen til håndarbejde.

Hun ville gerne have solgt en gang prostata-massage+handjob i stedet for FP, men det finder jeg overvurderet, jeg vil ikke undvære at jeg på mine gamle dage kan tænke tilbage på at have haft sex med denne skønne kvinde.

Sød pige. Smuk og velskabt. Taler og skriver godt dansk. Sexer glimrende. Jeg forlanger ikke mere. Fin omgang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
RasmusCPH skrev, for 5 timer siden:

Syntes Navia er totalt opreklameret, oplevede en gang oliesjaskeri og sex uden indlevelse....ikke en gentagelse værd

Jeg har selv været der en enkelt gang, og derfor tænker jeg "reklame" hver gang nogen skriver noget positivt om stedet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver dku lidt træt af alle de fine anmeldelser af Navia..

Nu er det 5 år siden jeg var der, dengang var hun også 31 i annoncen, men allerede der tættere på de 40-45 år..

hun er en pæn dame, men fandeme ikke smuk, og massagen er så overfladisk, og har kun et formål, vend fig om, lad mig ride dig og så ud..

tjaaa negativt, men hallo, så god er hun altså bare ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anmelder hvis jeg har oplevet noget virkelig godt eller noget virkelig dårligt (hvilket ikke er sket endnu). "Leverpostejen" anmelder jeg ikke.

Jeg havde altså en virkelig god oplevelse, og det vil jo altid kunne opfattes som "reklame", hvilket det dog ikke er. Det er et referat.

Hvis andre har en anden mening, så fred være med det. Vi er alle forskellige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en sand mester i at sutte pik, selvom det i mit tilfælde var med gummi, den bedste jeg har prøvet uden tvivl.

Til gengæld havde hun travlt med sin telefon når hun ikke troede jeg så det, body to body og sms samtidigt, det er sku multitasking, men også årsagen til jeg ikke har været der igen.
Iøvrigt synes også jeg hun er flot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj

Flot eller ej. Når hun kan finde på at kræve "tilkøb"  af det ene og det andet - efter at have lavet aftale om FP - skal hun efter min mening have lov at lege med sig selv.

Ellers kan det jo efterhånden koste ekstra, hvis man bruger mere end 30 stød :-))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lavet en aftale med Navia den 30/06 og ankom til stedet som efter aftale Navia men derefter var det så også så som så.

Jeg kom ind af døren og stod og snakkede lidt med hende og hun virkede forvirret over hvad det var jeg gerne ville have tiltrods for at vi havde aftalt det hele over SMS dagen forinden og der virkede hun klar i spyttet. Havde bestilt tantra & B2B med anden afslutnig end med hånd til 1500,- for en time. Lidt i den dyre ende tænkte jeg men håbede at det var pengene værd. Men allerede inden vi gik igang fik jeg så at vide at hvis jeg ville slikke osv så var prisen altså 2000 for en time og ikke kun de 1500,- som vi havde snakket om. 

Det takkede jeg så nej til, jeg vil sq ikke betale yderligere for at slikke, når det nu er noget jeg gør både for min og hendes skyld, så hellere undvære for at være ærlig for så bliver det sq lige dyrt nok i forhold til en af mine andre aftaler ;).

Tager tøjet af og ligger mig ned og vi starter ud med noget massage der var væsentligt bedre end forventet og hun er meget sød og charmerende og forstår at få mig til at slappe af og bare nyde hende glide nøgen rundt på min nøgne krop og jeg nød det i fulde drag. Sexen på den anden side var ikke rigtigt noget være at skrive om og havde jeg vidst det jeg ved nu så havde jeg nøjes med 30 minutters massage og så et HJ til sidst for massagen var det eneste der rigtigt var noget værd at snakke om.

Da vi kom til selve sexen blev jeg først lagt på ryggen og fik lidt hurtigt tur med olie og hånden inden kondomet blev rullet på med hånd og mund. Fik et hurtigt BJ med kondom og så lagde hun sig ellers ned på ryggen og så kunne jeg få lov til bare at kører den af. Ikke meget service der, ville da gerne have haft en ridetur eller tilsvarende men neh nej.

Og så afsluttende med et bad og ud af døren.

All in all in ok oplevelse men ikke noget jeg ville gide gentage en anden gang og specielt ikke til den pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Utroligt hun kan blive ved med at have kunder.... 2000 kr. Hvad tænker hun mon på? (Udover penge :unsure:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smilet007

Hej,

Nogle der ved om prisen stadig er 300,- for 30 min olie massage hos navia, hvis man vil have hånd til afslutning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...