Hop til indhold
Holmes 196

Sabai massage Kølkær ved Herning

Recommended Posts

Jeg har gennem de seneste måneder flere gange besøgt dette sted. Ejeren, der hedder Somchit, er en lille thai. Hun taler ikke så godt dansk og engelsk, men det er muligt at kommunikere med hende, når man giver sig tid.

Massagen er god, hun kommer godt rundt over det hele, og jeg føler mig som et nyt menneske, hver gang jeg har været der.

Mine smerter i lænden forsvandt efter et par behandlinger. Jeg fortalte om smerterne, og så tog hun godt fat. Massagen var hård, men uden at det gjorde for ondt. 

Der var sat en seddel uden på døren om, at der ikke tilbydes intim massage, og der var heller ikke antydning af dette under massagen.

En god gedigen thai massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5

Har været der en gang.

Syntes ikke massagen var værd at skrive om, selvom  jeg kom for at få ordnet et par ømme steder. 

At det så også foregik på et genbrugslagen der sejlede i olie og jeg ved ikke hvad, gør at jeg nok ikke kommer igen.

Der gives HJ på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...