Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ringede til Eryca og lavede en aftale om 1 time for 1300kr, "no holes bared" som beskrevet i hendes annonce. Hun var ikke på adressen men kunne være der om 30 minutter, det passede mig fint da jeg kom syd fra og kunne først være der efter 1 time. Så vi aftalte at jeg ville køre mod Randers med det samme og ringe 15 minutter inden jeg var der. Og det gjorde jeg så,  og Eryca svarede og sagde at hun var der og ventede på mig. Men da jeg stod ved døren var der ingen der svarede dørklokken eller telefonen eller via SMS... Jeg ventede 20 minutter i bilen og ringede igen, men intet svar. Total nedtur.. Så jeg brows'ede videre og fandt en anden, men alligevel en sur oplevelse med Eryca. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 3 timer siden:

Jeg ringede til Eryca og lavede en aftale om 1 time for 1300kr, "no holes bared" som beskrevet i hendes annonce. Hun var ikke på adressen men kunne være der om 30 minutter, det passede mig fint da jeg kom syd fra og kunne først være der efter 1 time. Så vi aftalte at jeg ville køre mod Randers med det samme og ringe 15 minutter inden jeg var der. Og det gjorde jeg så,  og Eryca svarede og sagde at hun var der og ventede på mig. Men da jeg stod ved døren var der ingen der svarede dørklokken eller telefonen eller via SMS... Jeg ventede 20 minutter i bilen og ringede igen, men intet svar. Total nedtur.. Så jeg brows'ede videre og fandt en anden, men alligevel en sur oplevelse med Eryca. 

Måske godt det samme for dig? Jeg besøgte den adresse for en månedstid siden. Det var en anden pige på billederne da, men hende jeg mødte lignede på ingen måde billederne overhovedet - ikke engang hårfarven var den samme - så jeg skred omgående igen. Og så opdagede jeg en ret stor gut stå ude på trappen uden for døren. Ingen problemer med ham, meeeen . ikke sandt!? Så Tørvebryggen 8 i Randers har set mig 3 gange - første, eneste og sidste! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...