Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere rost SmukkeSara22 til skyerne for hendes fantastiske blæs og hvad hun ellers byder på. Så efter at have skrevet sammen over mere end en uges tid med svar tider på op til dage lykkes det endelig at få en aftale i hus i tirsdags. Yes tænkte jeg, det betalers sig at vente. Men nej Hun aflyste med kort varsel, hmm. Vi lavede en ny aftale onsdag, hvor jeg blev brændt af. Jeg skrev til hende men intet svar. Da jeg så skrev at hun var useriøs fik jeg 4 mail i rap…

Vil fremover bruge min tid på de mere seriøse GP derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
banditten69 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har tidligere rost SmukkeSara22 til skyerne for hendes fantastiske blæs og hvad hun ellers byder på. Så efter at have skrevet sammen over mere end en uges tid med svar tider på op til dage lykkes det endelig at få en aftale i hus i tirsdags. Yes tænkte jeg, det betalers sig at vente. Men nej Hun aflyste med kort varsel, hmm. Vi lavede en ny aftale onsdag, hvor jeg blev brændt af. Jeg skrev til hende men intet svar. Da jeg så skrev at hun var useriøs fik jeg 4 mail i rap…

Vil fremover bruge min tid på de mere seriøse GP derude

har du et link til hendes annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en af de mere hårde men skrøbelig piger på annoncelight. 

Jeg prøvede hende engang, mange mange tattoos, lidt skræmmende og talte hurtigt nærmest plaprede.

Sød men kun en gang for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
banditten69 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har tidligere rost SmukkeSara22 til skyerne for hendes fantastiske blæs og hvad hun ellers byder på. Så efter at have skrevet sammen over mere end en uges tid med svar tider på op til dage lykkes det endelig at få en aftale i hus i tirsdags. Yes tænkte jeg, det betalers sig at vente. Men nej Hun aflyste med kort varsel, hmm. Vi lavede en ny aftale onsdag, hvor jeg blev brændt af. Jeg skrev til hende men intet svar. Da jeg så skrev at hun var useriøs fik jeg 4 mail i rap…

Vil fremover bruge min tid på de mere seriøse GP derude

Du fik da i det mindste et afbud første gang. Ved mig udeblev hun bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevet det samme. Aftalte tid og sted  spurgte hvor på den store p-plads vi skulle mødes. Svaret kom 4 dage efter, at hun var løbet tør for taletid. Siden dag er hendes svartider meget lange og ukonkrete. Jeg har opgivet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas28 skrev, den 20/5/2017 at 21:32:

Hun er en af de mere hårde men skrøbelig piger på annoncelight. 

Jeg prøvede hende engang, mange mange tattoos, lidt skræmmende og talte hurtigt nærmest plaprede.

Sød men kun en gang for mig.

Hendes tattoos skræmmer nu ikke mig, har selv noget ink. Dog ikke optimalt i betragtning af branche. Specielt ikke at have sit navn på håndleddet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...