Svaberen 51 Skrevet 20. Maj, 2017 Nogen der har været her? https://annoncelight.dk/showad/228174 Hvor holder hun til - og er hun nøgen imens? Alder, højde vægt og udseende? Sgu godt nok en skrabet annonce mht. info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 20. Maj, 2017 Det er virkelig en sparsom annonce. Hvis det var en ung smuk kvinde, der tilbød engleblide håndtrolde, så ville hun nok kende sin pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjolleren 88 Skrevet 21. Maj, 2017 Med mindre hun kan komme med et billede eller fyldigere beskrivelse af hvordan hun ser og hvordan seancen kommer til at foregå, så vil jeg nok afvente og se ad om der ikke skulle dukke noget andet og bedre op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the cool one 12 Skrevet 22. Maj, 2017 Har prøvet at ringe til hende men uden held er der nogen der har fået kontakt til hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svaberen 51 Skrevet 28. Maj, 2017 Stadig ingen der har fået kontakt til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svaberen 51 Skrevet 15. Juli, 2017 2 måneder senere........ Nogen der har besøgt hende?? Nu annoncerer hun igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike.h 2 Skrevet 19. Juli, 2017 Nej hun er ikke nøgen , kan ikke anbefales . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svaberen 51 Skrevet 20. Juli, 2017 Mike.h skrev, for 14 timer siden: Nej hun er ikke nøgen , kan ikke anbefales . Hehe - lyder sparsomt.. Er hun lækker?? Tyk, tynd, høj, lav, lyst eller mørkt hår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike.h 2 Skrevet 22. Juli, 2017 Nej ikke lækker.. alm højde , lidt kraftig og mange store sår på kroppen :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the cool one 12 Skrevet 22. Juli, 2017 Puha det sku riligt svar til mig så gider jeg sku ikke prøve at få fat i hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 23. Juli, 2017 Jeg besøgte hende sidste år....vil hellere gå til hende og få leget med lillemanden end at bruge pengene hos en thaipige, det kan de slet ikke leve op til hvordan der pirres og leges med den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg