Hop til indhold
Guest Hankatten75

Asian Bodycare, Esbjerg. (Boe eller Bo)

Recommended Posts

Guest Hankatten75

http://www.asianbodycare.dk

Efter en måneder væk fra stedet, var Jeg lige forbi. Havde prøvet Nim tre gange, men ville denne gang se om der var andre søde piger. Bo eller Boe er en pæn dame omkring 40. Bestilte 60 min, lagde mig nøgen på briksen for at se hvad der ville ske. Lang historie kort, middelmådig massage og da hun med hun efter 20 min havde fået mig med på en håndtrold, gjorde hun meget ud af at sige, at jeg ikke måtte stoppe hendes hånd og det kun var én gang kom. Hj var ikke specielt godt men fik dog mine 60 min. 

Kan ikke anbefales. Så hellere Nim.

600 kr slap jeg. Måtte ikke røre hende..

Esbjerg er sgu ret fattigt på det her område. Tager til Fredericia næste gang, Bee eller Ann!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke være mere enig. Landets 5. største by, og så er der ikke et eneste ordentligt sted, hvor der er mulighed for lidt action - det er sørgeligt :-(

Jeg giver dog kun 500,- ved Asian for samme behandling, og det plejer at være standardprisen der, så spar de sidste 100 kr. en anden gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, den 20/5/2017 at 08:39:

http://www.asianbodycare.dk

Efter en måneder væk fra stedet, var Jeg lige forbi. Havde prøvet Nim tre gange, men ville denne gang se om der var andre søde piger. Bo eller Boe er en pæn dame omkring 40. Bestilte 60 min, lagde mig nøgen på briksen for at se hvad der ville ske. Lang historie kort, middelmådig massage og da hun med hun efter 20 min havde fået mig med på en håndtrold, gjorde hun meget ud af at sige, at jeg ikke måtte stoppe hendes hånd og det kun var én gang kom. Hj var ikke specielt godt men fik dog mine 60 min. 

Kan ikke anbefales. Så hellere Nim.

600 kr slap jeg. Måtte ikke røre hende..

Esbjerg er sgu ret fattigt på det her område. Tager til Fredericia næste gang, Bee eller Ann!

Er der nogen, der ved hvornår Nim kommer igen, ved asian bodycare, Esbjerg?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, den 20/5/2017 at 12:01:

Kunne ikke være mere enig. Landets 5. største by, og så er der ikke et eneste ordentligt sted, hvor der er mulighed for lidt action - det er sørgeligt :-(

Jeg giver dog kun 500,- ved Asian for samme behandling, og det plejer at være standardprisen der, så spar de sidste 100 kr. en anden gang.

 

Det passer så ikke længere, for nu er det da endeligt muligt at møde en rigtig sød en af slagsen, så man ikke behøver at skulle køre helt til Fredericia længere ( da det jo nærmest er det eneste sted efterhånden)

Læs min anmeldelse efter mit besøg hos dejlige Nam i dag ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...