Hop til indhold
22 cm and thick

ODENSELADIES, Vesterbro 32

Recommended Posts

Hallo folkens...

Så var der endelig tid til et lille besøg på et af Odense "uartige" steder. Havde ladet mig friste en smule af billederne af Jasmin.
http://side6.dk/resultatside/?q=odenseladies

Vel ankommet så jeg at følgende udsagn: "MY PHOTOS ARE 100% REAL" og "We 21 & 21 years old" absolut ikke passer. Billederne er i hvert fald ikke af hende da hun er noget mere end 21 år. Nok nærmere de 30. Måske endda på den anden side af de 30. Så langt så godt. Men da hun faktisk så rigtig dejlig ud og virkede rigtig sød bestilte jeg 30 min. 1000 kr mente hun det kostede. Ahhh nej du skrev 800 i SMS. Ok det kunne jeg godt få det til. Spurgte hende om en velvoksen pik var noget problem for hende (hun er MEGET lille og petit), nej nej slet ikke mente hun. Gav hende pengene og hun smuttede et øjeblik og jeg smed tøjer. Da hun kom tilbage kommenterede hun straks at den er meget tyk. Ja ja det havde jeg jo ligesom sagt. Nå men det skulle da prøves. Da vi havde indfundet os på sengen med de nok så berømte Kiss puder (Tidligere gæster på stedet ved hvad jeg mener) begyndte hun straks at give "fyren" gummi på. Mente helt sikkert at hun skrev uden i SMS. Ja ja svarede hun, men så koster det 1000 kr. Hmmm....
Nå men tænkte at hvis jeg fortsatte med at brokke mig ville det nok ikke gavne sagen voldsomt. Hun begyndte at sutte på fyren hvilket den rigtigt godt kunne lide. Nok fordi at det var hun faktisk rigtig god til. Slikkede hende samtidig og hun har en fin lille velsmagende fisse.
Efter at have nydt hendes mundarbejde spurgte jeg om vi skulle prøve at få fyren i hul. Jo jo men så skulle jeg øverst og hende på ryggen. Som sagt så gjort - da den var kommet ikke engang kvart op begyndte hun at skubbe imod mine hofter med hendes fødder. Det var egentlig ikke så behageligt så forklarede hende at jeg nok skulle lade være at støde til. Det hjalp lidt på det hele og det gik meget bedre. Efter lidt pusten og prusten i missionær ville hun gerne sutte den færdig. Det var så også ok, hun skulle jo ikke på noget måde skades. Efter en smule sutten begyndte hun at rive i den meget hårdt og sagde "come come"... Ahhh roligt nu moster. Vær stille og rolig og blid, det kan jeg bedst lide. Bad hende om at sætte sig op på pikken og "gnubbe" den med fissen hvilket hun så gjorde. Da jeg kunne mærke at der var ved at ske noget ville jeg have hende til at sutte. Det gjorde hun så lidt men igen begyndte hun at bruge hånden alt for hårdt. Fik hende endnu engang til at forstå at det ikke lige var den måde jeg kunne lide det på. Igen begyndte hun at sutte - denne gang til jeg skød hele ladningen af i gummiet. Hun lagde sig ind til mig og nussede mig blidt på brystkassen. Vi lå og snakkede lidt sådan indtil der begyndte at være lidt rumsteren i forrummet. Hun bad vedkommen vente lidt og det fik ham tilsyneladende til ret hurtigt at miste tålmodigheden og smuttede sin vej.

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene om dette besøg. Kan virkelig pisse mig af at billederne og alder ikke er rigtig. Det samme gør sig gældende hvad priser angår. Ved ikke om de fleste bare betaler det hun beder om selvom der er oplyst noget andet i SMS. Havde dæleme gået min vej igen hvis priser ikke havde holdt. Selvom det ikke er hende på billederne så hun som skrevet tidligere meget sød ud. Typisk lille spansk pige med meget små bryster der - hvor utroligt det end lyder - faktisk ikke var særligt faste og hang en smule. Hun var for øvrigt ikke vild med at der blev rørt ved dem om slet ikke med at få suttet på vorterne. Men for at gøre en lang historie kort - så var det vel en ok oplevelse med da absolut ikke i top 10 og vel nok heller ikke top 50. Men alligevel vil jeg måske nok anbefale hende hvis man er til en MEGET lille pige. Men forvent bare ikke det er hende på billederne. Som de kvikkeste læsere nok har gennemskuet er det absolut ikke en jeg vil besøge igen. Glemte vist lige at kommentere hende røv. Den var bare rigtig lille, dejlig og fin. :-P 

Btw... Hende på billederne kunne faktisk godt minde lidt om Shanel der tidligere har være i Svendborg sammen med Aisan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 32 minutter siden:

Jeg er nødt til at sige tak :)

Det var da ærgerligt det ikke var ægte billeder....

 

 

Selv tak da. Det var dig der lokkede, så du skylder mig 800 kr... ;-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...