Hop til indhold
Guest stantheman

Kendra NEW i Sydhavnen

Recommended Posts

Guest stantheman

Her kommer en lille kort anmeldelse af Kendra NEW, som i en uges tid har huseret i Sydhavnen. Jeg må skuffe med, at hun rejser hjem i morgen, så i denne omgang er der nok ikke mange, der kan nå at få glæde af mine ord, men hun kommer angiveligt igen om nogle måneder.

Indledningsvis skal jeg sige, at jeg har lidt forbehold overfor piger fra udlandet. Det er svært for mig at få kemien op at køre. Dels fordi der kan være en sproglig barriere, dels pga. kulturforskelle, som jeg ikke liiige kan afkode. Men mange af dem ser jo forbandet godt ud, så igen tog jeg chancen.

Historien begynder med de sædvanlige SMS’er, hvor der blev lavet en aftale om én time i dag kl. 14:00. Stedet er en lejlighed nær Sjælør Boulevard. Ikke det store, men duer til formålet. Pigen der lukker mig ind efter lidt SMS’en frem og tilbage er hende du kan se i annoncen. Super dejlig krop, stålblå øjne, der kigger lige på mig, et sødt smil og godt engelsk. Jeg tror alderen passer (ca. 25). Hun er i hvert fald ikke over 30. En del tusser, men de er flotte. Brysterne er hjulpet på vej, ser godt ud og føles dejlige.

Jeg starter med et kort bad (det er jo varmt). Da jeg er tilbage, spørger hun til hvad jeg havde tænkt mig. Jeg svarer, at jeg gerne vil se hvor det fører hen, hvis vi prøver os frem, og at jeg ikke har nogen specifikke krav eller ønsker. Den har hun ikke lige hørt før, så jeg tror de fleste af hendes kunder kommer med en spiseseddel og et kort besøg, men vi finder melodien. Nå, men 1.300 skifter hænder og hun begynder med fransk uden gummi og er god til det. Hun lægger sig på en måde så jeg kan nå hendes lille runde og meget faste røv. Efter en stund trækker jeg hende op, så jeg kan slikke hende i en 69’er. Meget fin og lækker lille fisse. Der går et stykke tid før hun reagerer og bliver rigtig tændt (ud over det sædvanlige skuespil), men så er hun også klar og varm. Hun sætter sig over mig med ryggen til og rider mig. Dejligt syn og det føles godt. Der er lidt for meget fart på for mig, så hun kommer med på ryggen, så jeg kan kneppe hende langsomt. Først lidt med bare spidsen af pikken, så dybe langsomme stød. Det kan hun godt lide, lader det til. Det er skønt at kunne se hendes smukke ansigt. Hele tiden leger hun med fissen, kun afbrudt for at lege med sine bryster, som hun løfter op så hun kan slikke dem. Efter lidt tid tager jeg hende bagfra. Hun støder godt tilbage og der går ikke lang tid før jeg kommer.

Samlet set en god oplevelse. Smuk pige, god sex. Jeg skal i hvert fald besøge hende igen en anden gang.

732659_large.jpg

732665_large.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...