Hop til indhold
FrækFyr

Naturlig ung Randers G-skål

Recommended Posts

Guest stifinder
kk93 skrev, for 3 timer siden:

Plumeria, Østergade 14 ( bee ) 
Tinna
Pigekollektivet
Celingj19
Stram pige 

De fleste GP'r er altid et sats. Steder at holde sig fra: udbyhøjvej, Tørvebryggen.
 

Stram pige ,,,kan du sige lidt om hende ? 

Det var 2 piger Mathilde og Sofie de var ved havne byen og flytter til Randers ,,, kan du sige noget om dem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg har overvejet at besøge Mathilde til en omgang blowjob men er ikke kommet afsted endnu, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
Peter26 skrev, den 5/31/2017 at 22:35:

Jeg har overvejet at besøge Mathilde til en omgang blowjob men er ikke kommet afsted endnu, 

Har du været forbi Mathilde , vil gerne høre din oplevelse. .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
Peter26 skrev, den 6/3/2017 at 13:19:

Nej har jeg ikke, 

Kender du noget til stram pige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Nogle som har besøgt hende med de flotte F/G skål bryster, jeg har skrevet med hende til aften men vil gerne høre om andre har, jeg har læst de anmeldelser som folk har skrevet men vil gerne høre andre også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, den 20/5/2017 at 10:22:

Det var nok en god ide. Egentligt ærgerligt, for hun var rigtig køn og dejlig. Bare... træls. 

Synd der ik er mere ros til hende, hun er vildt fræk og lækker at se på... men okay, for de penge skal hun sku være mere end en pyntegenstand..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
Peter26 skrev, for 22 timer siden:

Nogle som har besøgt hende med de flotte F/G skål bryster, jeg har skrevet med hende til aften men vil gerne høre om andre har, jeg har læst de anmeldelser som folk har skrevet men vil gerne høre andre også. 

Jeg har været sammen med hende to gange. Første gang i marts og det var en super oplevelse. Godt bj, store bløde bryster hun ikke har noget imod at få æltet godt og grundigt. Meget våd mis. Anden gang i maj var knap så godt. Ikke så engageret som sidst. Hvis jeg var meget tændt kunne jeg godt finde på at besøge hende igen men omgivelserne i Randers er ikke det bedste jeg har set...:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
Klyngen skrev, den 6/13/2017 at 20:48:

Jeg har været sammen med hende to gange. Første gang i marts og det var en super oplevelse. Godt bj, store bløde bryster hun ikke har noget imod at få æltet godt og grundigt. Meget våd mis. Anden gang i maj var knap så godt. Ikke så engageret som sidst. Hvis jeg var meget tændt kunne jeg godt finde på at besøge hende igen men omgivelserne i Randers er ikke det bedste jeg har set...:huh:

Har du besøgt stram pige i Randers ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
Peter26 skrev, den 6/15/2017 at 05:58:

Link til stram pige? 

Har du besøgt stram pige ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Nogle som har besøgt hende med de store bryster? Hun har lagt nyt billede op og hun er på i dag, bliver liderlig af at se hendes billede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for et par dage siden til en quickie, billederne af hende er ægte nok, det dårlige anmeldelser af hende passede ikke så godt synes jeg ikke fordi det var en god oplevelse, hun virker dog lidt træt i øjnene som om hun var skæv, men smilede meget frækt og tog den helt til roden, et par gange var der lyde (bræklyde), men det var hun dygtig til. Derefter fik jeg gummi på og tog hende bagfra, og hun var MEGET stram, og ikke særlig våd desværre, det nåede hun ikke at blive, jeg kom dsværre alt for hurtigt så jeg nåede ikke rigtig at nyde oplevelsen, men et besøg værd vil jeg egentlig sige, numsen var dejlig i doggy positionen men ellers var den en lille smule utrænet, brysterne dejlige og bløde med et par strækmærker, men ægte. Man går ind i en gård og direkte ned i bunden til et faldefærdigt sted, hvor man går igennem noget byggerod indtil man når lejligheden som er ok.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

@Grenå  Yes. Super dejlige store bløde bryster. Får lyst til at besøge hende igen efter at ha set de billeder på ny:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes den er svær, hun ser dejlig ud men det der er skrevet om hende er ikke så positivt. Gider ikke nogen øv oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

@Grenå  jeg kan sagtens følge dig...

Et andet øv er, at man SKAL komme i gummiet. Noget af det frækkeste, synes jeg, er at skyde ladningen af på de store bryster. 

Tror det er sikrest du finder en anden GP:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, 1 time siden:

@Grenå  jeg kan sagtens følge dig...

Et andet øv er, at man SKAL komme i gummiet. Noget af det frækkeste, synes jeg, er at skyde ladningen af på de store bryster. 

Tror det er sikrest du finder en anden GP:rolleyes:

Tak for det. Men sikke en skam 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26
Klyngen skrev, for 2 timer siden:

Ja. Rigtig ærgerligt for hun kunne være en super GP. 

Har du besøgt hende? Hvordan var det? Hvor i Randers er det? Skriv gerne PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
Grenå skrev, den 6/19/2017 at 18:07:

Tak for det. Men sikke en skam 

Ja ærgeligt hun ser super fræk ud .. Hvad med stram pige i Randers nogen som kan sige noget ang pigen har tænkt på at besøge hende ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...