Hop til indhold
Guy31

Udbyhøjvej 60A Randers - Hold jer væk!!!

Recommended Posts

Besøgte dette sted her til aften.. havde kun 500 kr på mig, men blev enig med pigen om 8 min... men inden da, så skulle vi igennem en masse google translate, for hun forstod ikke en brik engelsk! Dette burde have været mit cue til at skride.. jeg viser tegn til blow og hun signalerer det er ok, og nærmest hiver pengene ud af min hånd. 

Fint nok.. hun går ud bagved.. snakker med en anden (de er muligvis 2 piger på stedet).. kommer tilbage igen, og besvarer et video opkald på hendes mobil. Efter der er lagt på, signalerer jeg at det ikke er det jeg har betalt for, og hun bliver småsur. (der var også en del temperament i indledningsfasen med translate).

Nå.. jeg lægger mig på sengen, og hun begynder at hive et gummi på lillemanden.. i helt slap tilstand.. herefter begynder hun at file løs på den med hånden. Efter et par minutter sker der da endelig lidt med ham, men nok mest fordi jeg lukker øjnene og tænker på noget andet. Hun sutter ganske lidt.. og kun lige helt ude på tippen.. og så får den max hånd igen, imens hun åbner munden og prøver at ligne en, der er klar til at tage klatten (hvis ikke det havde været for gummiet).. men jeg er langt fra klar, og vi blev jo enige om blow. 

Jeg får det signaleret til hende, men det er det samme med bare lige at røre gummiet med læberne, og så ellers hånd igen.. 

Jeg bliver så sur over den behandling (synes jo trods alt at 500 er en pæn sjat for blot 8 min - og burde da have hvad vi blev enige om) at jeg skubber hende forsiktigt væk, sætter mig og tager mit tøj på. Imens jeg er i gang med det, så åbner hun igen døren ud bagtil og snakker med veninden. Jeg kan forstå noget med 500 og 8.. og så griner de begge helt vildt - derefter bliver døren lukket igen og hun kommer ind i lokalet imens jeg får resten af tøjet på.. mumler noget på italiensk.. 

Nå, men jeg vil selv lukke mig ud, hvor hun så skubber mig tilbage og åbner døren for mig.. og på vejen ud får jeg da lige yderligere fremmede gloser med på vejen.

 

Alt i alt en rigtig dårlig behandling - og det er sidste gang jeg handler med en der ikke kan eller vil forstå engelsk eller dansk!!!! Rigtig lorteoplevelse, hvor jeg virkelig føler mig gjort til grin. 

 

Det skal dog siges, at pigen er meget smuk med en nær perfekt krop - og det var nok derfor jeg ikke fulgte min første indskydelse med bare at skride og beholde mine penge. Men bagklog kan man jo altid være.. et godt råd - find et andet sted! 

Redigeret af Guy31

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en virkelig dårlig oplevelse.

Har du et link til stedet så andre kan blive advaret og forhåbentlig boykotte stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy31 skrev, den 18/5/2017 at 23:12:

.. havde kun 500 kr på mig, men blev enig med pigen om 8 min... 

Ha ha. Når man bestiller 8 minutter, så er det vist også dømt til at mislykkedes. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...