Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Var nede ved og få en gang thaimassage ved åbenrå.. lotus.hj 600. . Er der nogle der ved om den helt unge pige ca. 30 år giver massage??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været hos Lotus i Åbenrå , jeg havde ondt i lænden og ville prøve dem ,havde ikke hørt om extra ydelser jeg kom ind og blev modtaget at en kvinde ca 45år og hun spurte til mit problem og sagde jeg skulle smide tøjet og ligge mig op på en Brixen , jeg beholdt mine underbukser på og hun gik igang først ryggen og senere skulle jeg vende mig om synes hun var god til at massere og på et tidpunkt kom hun meget tæt på mit skridt og jeg kunne mærke jeg blev lidt ophidset forneden og blev en smule overrasket over reaktion og lige pludselig spurte hun om jeg ville tage mine ville have mine underbukser af , jeg blev lidt forhippet og sagde ja , hun tog dem af for mig og så var jeg total blottet , hun fortsatte med at massere og min pik var nu blevet helt stiv og rørte den nogle gange med hendes underarm . Hun spurte om jeg ville have et håndjob til 300kr extra og jeg sagde ja selvom jeg er gift og ikke havde regnet med noget af den slags , hun smurte pikken ind i olie og køre længe og meget dejligt indtil jeg kom i en dejlig orgasme og fix virkelig lov til at sprøjte færdig og hun trykkede det hele ud af den og kunne se min sæd havde ramt hendes underarm . Fræk oplevelse .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...