Hop til indhold
Guest tzatiki

Frække Fie?

Recommended Posts

tzatiki skrev, for 6 timer siden:

Jeg har set, at hun annoncerer ofte, men aldrig med billeder....

Det får nu altid de røde lamper til at blinke her, men er der nogen, der har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/228309

For 1-2 år siden annoncerede hun en del. Nåede desværre aldrig at besøge hende. Hun har ind imellem en veninde med så man kan få en trekant. Snakkede med hende for et par uger siden men kunne desværre ikke få tid den dag. Kan desværre ikke huske hvad hun kaldte sig dengang. Jeg mener hun har været omtalt her, men når man ikke liiiige ved hvad hun hed er det lidt op ad bakke at finde hende. ;-) Hun havde dengang meget små bryster, så forvent ikke at de er ægte. ;-) Skal nok skrive hvis jeg kommer i tanke om hvad hun kaldte sig dengang og kan finde lidt omtale af hende. Men - er du heldig er der andre der kan huske det og vil berige din dag med viden. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

For 1-2 år siden annoncerede hun en del. Nåede desværre aldrig at besøge hende. Hun har ind imellem en veninde med så man kan få en trekant. Snakkede med hende for et par uger siden men kunne desværre ikke få tid den dag. Kan desværre ikke huske hvad hun kaldte sig dengang. Jeg mener hun har været omtalt her, men når man ikke liiiige ved hvad hun hed er det lidt op ad bakke at finde hende. ;-) Hun havde dengang meget små bryster, så forvent ikke at de er ægte. ;-) Skal nok skrive hvis jeg kommer i tanke om hvad hun kaldte sig dengang og kan finde lidt omtale af hende. Men - er du heldig er der andre der kan huske det og vil berige din dag med viden. :-) 

Hmm....ja, jeg tager ikke en for holdet her :lol:. Jeg er bange for, at hun er en hustler, men har jo taget fejl før ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min bedste hukommelse,

Har tidligere, 1½ års tid siden, været på Vesterbro, lige over for Føtex

Mener også hun kaldte sig Fie..

Var på besøg i lejligheden, men de 2 piger der, faldt ikke i min smag, og forlod stedet..

Med skuffet lem..

Det blev der dog rettet op på et andet sted i byen.. så blev den glad igen

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ret sikker på hun ikke er en hustler. Men - hvorvidt hun leverer varer på en tilfredsstillende måde skal jeg ikke udtale mig om. Kan bare ikke finde anmeldelserne af hende/dem. Men er ret sikker på at de ikke var negative og advarede folk om dem. Men som Sexeren skriver er det jo ikke sikkert de falder i din smag. :-)
Måske han kan uddybe hvorfor han kørte igen? Han må jo kunne huske dem blandt de meget få piger han har besøgt. ;-) 

Har lige forsket lidt i sagen og har nok fundet ud af at de kaldte sig Isabella og Fie... Men kan ikke finde nogen direkte anmeldelser af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem husker jeg godt....billeder af en pige liggende på en motorcykel....

Der var da noget med at hun havde forbehold....hun ville helst have små pikke da hun ikke selv var bygget til andet, mente hun...

ringer det klokker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 6 minutter siden:

Dem husker jeg godt....billeder af en pige liggende på en motorcykel....

Der var da noget med at hun havde forbehold....hun ville helst have små pikke da hun ikke selv var bygget til andet, mente hun...

ringer det klokker?

Jeps kan jeg godt huske nu du siger det. Måske jeg skulle nøjes med et blow. ;-) Og så var der noget med en MASSE personfnidder ang. muligvis falske profiler om anmeldelser... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
T.Hansen47 skrev, den 19/5/2017 at 10:25:

Dem husker jeg godt....billeder af en pige liggende på en motorcykel....

Der var da noget med at hun havde forbehold....hun ville helst have små pikke da hun ikke selv var bygget til andet, mente hun...

ringer det klokker?

Ahh jo, den annonce kan jeg godt huske....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...