Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har været forbi Wadee i Randers på det sidste?  og i så fald er Ann kommet tilbage? 

 

Jeg kommer ikke normalt i Randers, ellers havde jeg selv kigget forbi og tjekket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
sleipnir skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen der har været forbi Wadee i Randers på det sidste?  og i så fald er Ann kommet tilbage? 

 

Jeg kommer ikke normalt i Randers, ellers havde jeg selv kigget forbi og tjekket. 

Ja. Det har jeg. Nej, Ann er ikke kommet tilbage, men p.t. er det Emmee, der tidligere har været på Viborgvej 110. Hun tilbyder FP til sædvanlige Randers-priser..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere besøgt Emmee - hun er til en "tusse" for fuld pakke i en time, men kan godt snakkes ned til 800 for en time. Meget sød pige.Og ganske veldrejet. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sms'ede til Wadee for et par dage siden. Efter et døgn fik jeg at vide, hun hedder Rosa - i går. Skrev tilbage - tavshed lige siden. :-( Har prøvet at ringe - intet svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go' aften, nogen der har været forbi på det sidste? Er Ann kommet tilbage?

 

Ellers kigger jeg forbi måske på søndag og giver en melding bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Wadee i dag. Talte i tlf med sød pige der snakkede dansk og blev modtaget af hende også. Da jeg var placeret på maven på madrassen, gik hun ud af rummet men kort tid efter begyndte massagen. Blød massage men alligevel dejlig sensuel med diskrete strejf. Pludselig spurgte hun på engelsk om alt var ok. Fuck, tænkte jeg, hvad blev der af hende den lækre der havde taget imod mig og sat mine forventninger højt....

Nå, jeg nød massagen og var spændt på at se hvad der masserede mig da jeg efter 15 min blev vendt rundt.

Hmmmm, øv Jeg blev sgu skuffet da jeg kunne konstatere at jeg havde fået besøg af en dame på 40 plus/minus. Ja, jeg burde have nøjes med almindelig massage, men alarmklokkerne blev overdøvet af en dunken i dyret. Så jeg fik et mekanisk BJ med kondom. Standardpris, selvom hun forsøgte med højere prislejde.

Jeg fik ikke navnene på hverken den lækre eller min massøse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte Vestergade 2 i Randers i sidste uge.  Blev vist ind i rummet til højre hvor der er forhæng mellem 2, brikse.  Fik massage af en pige på ca 40+ - en udmærket men ikke prangende massage og ingen  tiltag til andet end massage.

Der var travlhed på klinikken med telefon opkald og mænd der kom og havde ondt i benene....

Jeg kommer gerne igen, og Næste gang vil jeg se om der er ledigt i det lukkede rum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, den 6/21/2017 at 23:13:

Jeg besøgte Wadee i dag. Talte i tlf med sød pige der snakkede dansk og blev modtaget af hende også. Da jeg var placeret på maven på madrassen, gik hun ud af rummet men kort tid efter begyndte massagen. Blød massage men alligevel dejlig sensuel med diskrete strejf. Pludselig spurgte hun på engelsk om alt var ok. Fuck, tænkte jeg, hvad blev der af hende den lækre der havde taget imod mig og sat mine forventninger højt....

Nå, jeg nød massagen og var spændt på at se hvad der masserede mig da jeg efter 15 min blev vendt rundt.

Hmmmm, øv Jeg blev sgu skuffet da jeg kunne konstatere at jeg havde fået besøg af en dame på 40 plus/minus. Ja, jeg burde have nøjes med almindelig massage, men alarmklokkerne blev overdøvet af en dunken i dyret. Så jeg fik et mekanisk BJ med kondom. Standardpris, selvom hun forsøgte med højere prislejde.

Jeg fik ikke navnene på hverken den lækre eller min massøse

Tak for svaret, jeg var også selv forbi, og fik 100% samme oplevelse (dog kun et hj) men startede med en sådan ok lækker pige der snakkede dansk, blev byttet med en gammel dame der ikke  var noget særligt. Øv øv. Stedet har fået ny ejer, så Ann kommer næppe tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...