Jankanda 228 Skrevet 17. Maj, 2017 Efter lidt overvejelse stak jeg hovedet indenfor på dette sted, var der for 1-2 mdr siden hos en der pirrede rigtigt dejligt og hele tiden påstod hun havde set mig før, men nu var der kommet en ny. Ung lidt buttet. Startede ok, god skulder massage, men så gik det ned af bakke....hun prøvede selvfølgelig at overtale mig til hj og synes jeg var sexy men hun bragte ikke lyster i mig. Lå til sidst og tænkte, nej hvor er det her noget af det dårligste massage jeg har fået...Men altså, hun var glad og smilende, sådan lidt fnisende. Fandt ud af at mine brystlvorter stritter når hun rørte dem og det kunne hun så pludselig ikke lade være med at vende tilbage til gentagende gange. Både irriterende og lidt sjovt, vi grinede ihvertfald og var glad "be happy" som hun kvidrende. Men jeg fik ikke lyst til mere. Jeg tog hende lidt på røven og det havde hun ikke noget imod. Da jeg sad på stolen og tog tøj på lagde hun håndklæder over briksen og stritter lige med røven mod mig...så fik hun også lidt massage, fnis. Hun smilte bare og gik videre efter en stund. Tog min hånd og klemte min røv da hun sagde farvel, men tvivler på jeg kommer tilbage... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg