Hop til indhold
Vim

Landekort over Thai-steder?

Recommended Posts

Hej Boys!..

Jeg kan huske at jeg engang læste om et kort over thaisteder i hele Danmark. Vist nok lavet af et medlem herinde fra.
Nogen som kan hjælpe med et link eller mere info? På forhånd tak

Vim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søg på medlem OrganDonor, der er links i hans signatur, ellers søg på thailisten - der findes en Øst og en Vest udgave.

/North

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda

Det du spørger om er kortene, og svarende her over er de lister som findes her på EG.

Den direkte adgang til de kort finder du på Google.

Kort 1 hedder "Thailisten Øst"

Kort 2 hedder "Thailisten Vest."

Det nemmeste er at søge kortene direkte på Google. Det har jeg nu gjort for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Mthom skrev, for 6 timer siden:

Hvad betyder grøn og rød

Hej Mtyhom.

Det er det allerførste, der står, når du åbner listen. Hvorfor ikke selv lede/søge/finde, men det er selvfølgelig lettere at lade andre gøre arbejdet. Du har da selv været med i mere end 3 år nu....

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sidste gange jeg har været inde og tjekke har der ikke stået noget. Men måske det står på første side.

vil indrømme jeg ikke kigger alle siderne igennem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 20 minutter siden:

De sidste gange jeg har været inde og tjekke har der ikke stået noget. Men måske det står på første side.

vil indrømme jeg ikke kigger alle siderne igennem

Det er nok også øjnene man først bliver blind på:

https://www.google.com/maps/d/viewer?ll=56.037474910766505%2C10.022278000000028&spn=1.28139%2C3.56781&msa=0&mid=1TZZ787Yc3X8vmyNp6-eIayy9ytI&z=8

https://www.google.com/maps/d/viewer?msa=0&mid=1BFyDwa-Qc5oxvy-VkvTuC6nhhKE&ll=55.57415425654315%2C11.842786986694364&z=8

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...