Hop til indhold

Landekort over Thai-steder?

Featured Replies

Skrevet

Hej Boys!..

Jeg kan huske at jeg engang læste om et kort over thaisteder i hele Danmark. Vist nok lavet af et medlem herinde fra.
Nogen som kan hjælpe med et link eller mere info? På forhånd tak

Vim

Skrevet

Søg på medlem OrganDonor, der er links i hans signatur, ellers søg på thailisten - der findes en Øst og en Vest udgave.

/North

Skrevet

Det du spørger om er kortene, og svarende her over er de lister som findes her på EG.

Den direkte adgang til de kort finder du på Google.

Kort 1 hedder "Thailisten Øst"

Kort 2 hedder "Thailisten Vest."

Det nemmeste er at søge kortene direkte på Google. Det har jeg nu gjort for dig.

Skrevet
Mthom skrev, for 6 timer siden:

Hvad betyder grøn og rød

Hej Mtyhom.

Det er det allerførste, der står, når du åbner listen. Hvorfor ikke selv lede/søge/finde, men det er selvfølgelig lettere at lade andre gøre arbejdet. Du har da selv været med i mere end 3 år nu....

Redigeret af Aalborg

Skrevet

De sidste gange jeg har været inde og tjekke har der ikke stået noget. Men måske det står på første side.

vil indrømme jeg ikke kigger alle siderne igennem

Skrevet
Mthom skrev, for 20 minutter siden:

De sidste gange jeg har været inde og tjekke har der ikke stået noget. Men måske det står på første side.

vil indrømme jeg ikke kigger alle siderne igennem

Det er nok også øjnene man først bliver blind på:

https://www.google.com/maps/d/viewer?ll=56.037474910766505%2C10.022278000000028&spn=1.28139%2C3.56781&msa=0&mid=1TZZ787Yc3X8vmyNp6-eIayy9ytI&z=8

https://www.google.com/maps/d/viewer?msa=0&mid=1BFyDwa-Qc5oxvy-VkvTuC6nhhKE&ll=55.57415425654315%2C11.842786986694364&z=8

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • rød = alt kan ske          grøn = kun massage             gul = døgn åben
Skrevet
skovtrolden skrev, for 9 timer siden:
  • rød = alt kan ske

RØD= Ikke kategoriseret

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.