Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/20231

bestilte tid i lørdags til 1 times FP idag med Fon. Det var Fon der svarede på SMS i lørdags, hvor jeg skrev at jeg ville besøge hende hvis hun gav SF og kyssede ligesom Bee, det garanterede hun i flere beskeder. Bekræftede også lige igår på SMS at jeg kom til aftalte tid idag, og med den fremgangsmåde er jeg aldrig blevet brændt af.

Fon er en køn pige med flotte bryster med store vorter, en fræk lille røv og let til smil. Så langt så godt.

Hun gav en dejlig massage mens jeg lå på mave med masser af de rigtige strejf de rigtige steder, det kunne tydeligt ses på størrelsen af flagstangen. Hun spurgte om jeg ville have B2B og selvfølgelig ville jeg det, først på ryg og derefter på fronten, hvor mine hænder gik på opdagelse på hendes krop.

så blow, 69 og forskellige stillinger på briks, og nogle hvor jeg stod på gulvet. Hun rider med små hurtige ryk mens hun klynker lidt, det var lækkert. Jeg kom i den sædvanlige doggy, og det havde været skide lækkert, god sex og fik godt nok nusset de brystvorter en hel del. Derefter gik resten af tiden med massage med et varmt håndklæde over mig. Så alt i alt en godkendt oplevelse.

MEN.

havde Fon nu været den første jeg havde prøvet på den adr. så ville jeg have været oppe i skyerne nu, men når man har prøvet Bee nogle gange først, så er det sgu svært for andre at leve op til. Med Bee kysser man som om man har sex uden penge imellem os, med Fon spurgte jeg efter et stykke tid om hun alligevel ikke kysser, og så fik jeg nogle kys uden tunge, men dog ikke forsigtige tantekys.

fik lige at vide at Bee rejser hjem d.19 eller 20 i denne måned, og først kommer tilbage om ca.3 måneder. Så skal jeg igen forbi Bee med fyldt pung både den i lommen og den i underbukser.

men altså Fon er en sød sød pige hvor jeg betalte for 1 time og var ude efter 45 min.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 29 minutter siden:

Dejlig oplevelse kan jeg høre. 

Hva gav du @Mr1time

Kr.1200.- som jeg har givet uanset hvem jeg har besøgt. Har før læst herinde at nogen vist har betalt mindre, men har aldrig spurgt ind til billigere pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 11 minutter siden:

Kr.1200.- som jeg har givet uanset hvem jeg har besøgt. Har før læst herinde at nogen vist har betalt mindre, men har aldrig spurgt ind til billigere pris.

Ok, tak :)

Det er jo fair nok og betale prisen, så er lysten til at give god behandling nok også større :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, 1 time siden:

Hvilket billede er af fon siden billede nr 1 er bee men hvem er nancy og fon så ?

Ja billede 1 er Bee, og tror billede 3 er Fon, så må billede 2 jo være af den nye Nancy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På baggrund af ovenstående anmeldelse af Fon tog jeg den lille omvej ind til Fredericia C, som jeg har gjort så mange gange før, for lidt massage på vej hjem til hovedstaden. 

Desværre kan jeg ikke melde mig i koret af tilfredse kunder efter den sølle omgang jeg fik. Har tidligere besøgt både Ann og Bee med stor tilfredshed og på baggrund af anmeldelsen tænkte jeg at det høje serviceniveau fortsætter med de nye piger. 

Bestilte som jeg plejer 1 time med det hele. Det blev 5 min massage på ryggen, 5 min massage på fronten, sut sut max 2 min, på med kondom og så skulle der kneppes. Attituden var fraværende da massagen var overstået og jeg var slet ikke klar på det tidspunkt. Det hele endte med at jeg mistede lysten og tog sagen i egen hånd. Ud i bad, på med tøjet. Samlet er der her gået 30 min. det incl. at jeg insisterede på at hun gav lidt massage efter den sløje indsats. Det hele virkede som om at få det overstået så hurtigt som muligt. 

Kommer jeg igen? Ikke før Ann eller Bee er tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JDONG skrev, for 9 timer siden:

På baggrund af ovenstående anmeldelse af Fon tog jeg den lille omvej ind til Fredericia C, som jeg har gjort så mange gange før, for lidt massage på vej hjem til hovedstaden. 

Desværre kan jeg ikke melde mig i koret af tilfredse kunder efter den sølle omgang jeg fik. Har tidligere besøgt både Ann og Bee med stor tilfredshed og på baggrund af anmeldelsen tænkte jeg at det høje serviceniveau fortsætter med de nye piger. 

Bestilte som jeg plejer 1 time med det hele. Det blev 5 min massage på ryggen, 5 min massage på fronten, sut sut max 2 min, på med kondom og så skulle der kneppes. Attituden var fraværende da massagen var overstået og jeg var slet ikke klar på det tidspunkt. Det hele endte med at jeg mistede lysten og tog sagen i egen hånd. Ud i bad, på med tøjet. Samlet er der her gået 30 min. det incl. at jeg insisterede på at hun gav lidt massage efter den sløje indsats. Det hele virkede som om at få det overstået så hurtigt som muligt. 

Kommer jeg igen? Ikke før Ann eller Bee er tilbage. 

Og du er helt sikker på det var Fon og ikke den nye Nancy. 

Jeg kan nemlig slet ikke genkende din oplevelse med Fon, men skrev dog at hun slet ikke var på højde med Bee mht. indlevelse. Men din øv oplevelse, er altså langt fra mit besøg hos Fon. Havde hun kysset som Bee, kom jeg gerne igen

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var Fon. Er slet ikke i tvivl. Spurgte både før og efter seancen om hendes navn. Mødte også Nancy som præsenterede sig da jeg ankom til stedet og spurgte om jeg havde bestilt tid hos hende eller Fon.

Jeg er godt klar over at hun ikke ville være som Bee eller Ann, det er der meget få der er, men det er stadigvæk en sølle omgang hun prøvede at tørre mig med. Det kan ikke engang undskyldes med det så berømte "kemi". Her var der tale om hurtigt ind, hurtigt ud og så penge i kassen. Har ikke fået så ringe en service nogensinde på en thaimassage klinik. 

Super ærgerligt, da jeg indtil i går kun havde rosende ord om stedet, som jeg har besøgt rigtigt mange gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg ked af, at min anmeldelse har fået dig til at besøge Fon, og du så har haft sådan en dårlig oplevelse, forstår det dog stadigvæk ikke. 

Gad vist om det var Bee som styrede stedet og sørgede for at alle fik en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har jo haft en god oplevelse på stedet og skrevet om det. Jeg har haft en dårlig oplevelse, det er jo Fon der vælger at give dårlig service og tjene nogle hurtige penge.

Har også besøgt stedet tidligere, hvor det var en anden pige end dem vi allerede har nævnt og her var service helt i top, stadig ikke på højde med Bee og Ann, men god service. 

Jeg venter ihvertfald til mine favoritter er tilbage. Så er jeg sikker på at få det som jeg forventer og det som jeg betaler for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have studeret billederne x flere er jeg stadig meget i tvivl om Fon har ægte bryster eller "plastic". Er der nogen der kan fjerne denne tvivl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 5 timer siden:

Efter at have studeret billederne x flere er jeg stadig meget i tvivl om Fon har ægte bryster eller "plastic". Er der nogen der kan fjerne denne tvivl?

Sikker på plastic, hvis det er det man kalder silikone ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 30/5/2017 at 20:50:

Sikker på plastic, hvis det er det man kalder silikone ;-)

 

Tak. Ja jeg kalder det plastic selvom jeg jo godt ved at silikone ikke er plastic. Måske for at give udtryk for min manglende begejstring for det ikke naturlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...