Hop til indhold

Recommended Posts

Katja er helt sikkert et besøg værd. Flot polsk pige hvor billederne viser hvad man får irl. Og hun taler godt engelsk, og er fin at have en samtale med, hun giver noget af sig selv. Jeg besøgte hende på et lækkert hotel med gode faciliteter. Hun bruger parfume så man skal lige tage et bad før man kører hjem til konen. 

Hun åbnede døren og trak mig ind, vi tungekyssede fra start, gav ikke slip på hinanden fra jeg kom til jeg gik, vi kyssede mens hun fik tøjet af mig og jeg fik lingeriet af hende, vi tog et fælles bad, hvor hun varmede mig op med et blow, vores håndklæder havde vi lagt på sengen, uden at tørre os lagde vi os ind på sengen og slikkede alt vandet af hinanden, vi endte i en 69'er hvor hun var helt klar og tændt, vi blev ved til hun kom. Hun slappede lidt af mens jeg rullede gummi på, vi gennemgik en del stillinger, til sidst en doggy til hun kom, hum rullede gummiet af mig og tog mig i munden og suttede til jeg kom. Vi lå og snakkede lidt, hun gav mig tøjet på, mens jeg nød synet. 

Super skøn pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...