Hop til indhold
friskmus

hemmeligflirt.com

Recommended Posts

Hej

er der nogen som er på hemmeligflirt.com???

jeg prøvede at oprette mig en profil i går og har allerede nu fået mere end 60 henvendelser som ønsker svar fra mig af.....

når jeg læser hvad de skriver er det ikke skriv målrettet efter hvad jeg skriver om jeg søger?

jeg har endda skrevet at de kan kontakte mig på min mail som synlig i mit opslag...(men der kommer intet)

Så jeg sidder nu og tænker om det er fake det hele, om der sidder nogle og opretter falske profiler el. lign. og sender dem til mig for at få mig i tale over deres beskeder som jo koster penge???

det lugter rigtig meget af noget i den retning,(pengemaskine) men er der nogle der kan bekræfte at det er korrekt?? nogle som måske har gode erfaringer med siden???

skal man bare købe løs og gå i kontakt med dem alle, eller er det falske profiler det hele...?

Håber at høre fra jer....

Del dette indlæg


Link til indlæg
friskmus skrev, for 1 time siden:

jeg har endda skrevet at de kan kontakte mig på min mail som synlig i mit opslag...(men der kommer intet)

1. rigtige profiler, vil nok ikke sådan lige i første omgang afsløre deres private e-mailadresse for at kunne svare dig på den måde.
2. falske porfiler har nok ikke en e-mailadresse at svare dig med

Men vil glæder os da til at høre om du får held i sprøjten. Pt. er jeg mere til datinggrupper på facebook - det er gratis, indtil man inviterer en udkåren på date ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis nogen ønsker svare kan de da oprette en anonym mail på under 2 min..... så tænker ikke at det er forhindringen?

mange af dem som skriver er lige på og hårdt "kommer du og knepper mig i aften" og den slags de skriver....

jeg tænker at seriøse griber den noget mere forsigtig an....?

-Er der ikke nogen som har en profil og som har betalt og har erfaringer med disse henvendelser???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...