Hop til indhold
Guest Johndoe84

Tårnby nora trekant. Har shit med. Står foran. Kom frisk

Recommended Posts

Guest allo-allo
Johndoe84 skrev, for 11 timer siden:

Nu. 

Jeg indrømmer det gerne. Jeg er ikke ikke den hurtigste Puch Maxi på Amager, så vil du ikke godt, John Doe 84, uddybe dit indledende indlæg "Nu." Bøj det i neon og fortæl mig det.

A-A "sløv i optrækket"

PS: Hvis du vil vide mere om Nora, så er der mindst en anmeldelse af den barmfagre her på EG. Søgefunktionen er så enkel, at selv jeg har fundet ud af at bruge den ;-)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Har shit med". Allerede der tror jeg du mistede 99,9% af brugerne herinde. Tror du havde en større chance for opbakning hvis du havde skrevet at du stod foran hendes dør iført en ishockeymaske, en motorsav og klovnesko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 50 minutter siden:

"Har shit med". Allerede der tror jeg du mistede 99,9% af brugerne herinde. Tror du havde en større chance for opbakning hvis du havde skrevet at du stod foran hendes dør iført en ishockeymaske, en motorsav og klovnesko.

Hahaha. Smukt skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 2 timer siden:

Årets mest blæste...

Vil inderligt håbe at lige præcis dén kategori ikke gik til så halv-hjertet et forsøg på forstærkning til en trekant, forummets formål taget i betragtning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...