Guest TboneDK Skrevet 15. Maj, 2017 (edited) Nogen der har mødt little_miss_perfect Redigeret 16. Maj, 2017 af TboneDK sb-pigerne har også krav på et privatliv ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 2. Juni, 2017 Jeg kan se at hun har en top på fra Danish Candy Strip- & Event Booking, så du kan nok hyre hende som stripper eller eventpige http://danishcandy.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 6. Juni, 2017 Der er tydeligvis tale om Nicole Brøggler. Hvorfor du vælger at hænge en tilfældig kvinde ud med billed, det fatter jeg overhovedet ikke pointen i!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 6. Juni, 2017 Capitan skrev, for 5 timer siden: Der er tydeligvis tale om Nicole Brøggler. Hvorfor du vælger at hænge en tilfældig kvinde ud med billed, det fatter jeg overhovedet ikke pointen i!? Hænger du hende ikke selv ud nu når du kommer med hende rigtig navn ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 6. Juni, 2017 The_Man skrev, for 7 timer siden: Hænger du hende ikke selv ud nu når du kommer med hende rigtig navn ?? Nicole Brøggler er en reality-kendis. Den person jeg svarede har fået fjernet sit indlæg, sikkert fordi han havde vedhæftet et billed af en kvinde som intet har med den omtalte profil at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 16. Juni, 2017 hun siger hun ejer det strip bereau ? så det er vel ikke helt i hampen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg