Hop til indhold
Guest tzatiki

Polske Katy - når bagdelen er en fordel

Recommended Posts

Guest tzatiki

Jeg parkerer bilen ved Føtex. Jeg er i god tid. Trafikken er venlig om søndagen. Katy befinder sig på en adresse lige i nærheden. Hun vil gerne have en sms-bekræftelse på aftalen 20 minutter før. Det får hun, mens jeg utålmodigt venter på at minutterne går. Jeg mærker en stigende indre uro. På den gode måde. Det er dét jeg betaler for: Spændingen; det kick det giver at møde en kvinde på den her måde. Jeg betaler ikke for at få udløsning.

Der er flere lejligheder på adressen, hvor Katy er. Jeg er uheldig at en ungmø skal ind ad samme dør, som jeg skal. Gad vide om hun ved, hvad der foregår i den lejlighed? Nå, men jeg går beslutsomt mod den hvide dør. Har fået en ret præcis vejledning på sms. Jeg bliver lukket ind af den polske beauty, som ved første øjekast har et ansigt, der er mindre beauty end håbet. "Ohh, very nice", siger hun mens hun kigger på mig med et smil og lader en hånd glide ned ad mit bryst. Det kan jeg godt lide. Noterer mig samtidigt at hun virker en smule udkørt. Jeg er helt sikkert ikke dagens første gæst. Jeg rækker hende 800 kroner og spørger selv efter et hurtigt bad. Jeg er ellers ikke beskidt. Kun i min tankegang. 

Næsten nøgen læner jeg mig hen over Katy på sengen. Kysser hende blidt på halsen. Hun tager glad imod og inviterer selv til kys på munden. Kysser brysterne, der vel sagtens kan være en 75C. Bevæger mig ned ad kroppen og smager på hendes safter. Hun bliver naturligt våd. Det kan jeg godt lide. Men tiden går. Det indre stopur bremser mig i at fuldføre den orale fase. "Very big and you know", siger Katy med en stemme, der afslører en blanding af frygt og fryd, da hun kigger på min pik. Jeg får et kort blow med gummi, men jeg har travlt med at komme........videre. "I'll be gentle to you", siger jeg, mens jeg langsomt glider ind i hende. Det føles godt. Vi har god kontakt. Jeg har lyst til at tage hende med hjem og nyde hende som en god champagne og ikke en Asti Spumante, der skal skylles ned på en halv time. Katy har en petit bagdel, der er en fryd for øjet. Resten af tiden går med at nyde synet af den i forskellige stillinger. "I'm sorry, but only 4 minutes to come", hvisker hun kærligt, mens jeg for længst har opgivet at få champagneproppen til at springe i kondomet. Det er ikke Katys skyld. Det gør mig heller ikke noget. Jeg får lov til at få udløsning ud over hendes bryster. 

Få minutter efter at jeg er ude af døren igen står jeg med en indkøbskurv i Føtex. Køber 450 gram vandpumpet kylling, en pose frost grøntsager og en flaske rødvin. Som det mest naturlige i hele verdenen lige efter at have knaldet med en 24-årig polsk glædespige. 

Billederne kunne godt være af Katy, men jeg tør ikke være dommer hvad det angår. Ihvertfald passer bagdelen perfekt til virkeligheden. Hun er god til at kommunikere på engelsk. 

https://annoncelight.dk/showad/228301

   

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...