Guest Aros Skrevet 15. Maj, 2017 (edited) Dovenskaben længe leve - eller noget Jeg havde et ærinde på ved Harald Jensens Plads og tænkte at jeg da bagefter lige kunne smutte ind forbi Duang Rung Thai Massage i Carl Bertelsens Gade Som sagt, så gjort. Det var en noget gammel og ret uttraktiv thai der lukkede op og en i 40erne okay nydelig thai var til stede også. Det blev hende i 40erne der skulle massere mig. Havde det været den anden var jeg gået igen. Jeg blev vist ind i et lokale hvor der var en smal men rigtig massagebriks. De kunne godt have skruet lidt op for varmen derinde selvom foråret er kommet til byen. Hun talte gebrokkent dansk, men virkede sød og venlig. 350 kr for 60 mins massage fik jeg at vide. Hun gik igang med en fin massage, ikke oliepjaskeri, men hun tog lidt ved, og gjorde det faktisk godt . Efter kun små 30 min blev jeg vendt om, og så var massagen slut eller rettere alt fokus blev rette mod penis. Og den reagererede promte og et handjob til 300 kr blev aftalt. Den klarede hun fint, et ret god handjob. Da det var overstået, lagde jeg mig til rette, og havde egentlig regnet med at jeg fik massage de resterende 20 min også, det havde været en fin afslutning efter handjobbet, men nej, hun sagde venlig at massagen var slut. Jeg gad ikke påpege at jeg egentlig godt ville have 20 min mere, når nu hun sagde massagen var slut, så var stemningen alligevel nok lidt kølig i den sidste tid. Hun skulle have 650 kr, det havde jeg ikke så jeg gav hende 700 kr, hun gav intet retur og jeg var sådan set også fuldkommen ligeglad med den 50er, herregud, så jeg sagde naturligvis intet, men gad ikke at sige til hende at det var drikkepenge, da jeg gav hende pengene, for så synes jeg egentlig at jeg ville være lidt fjollet direkte at sige til hende at oplevelsen var så godt at hun skulle have drikkepenge - så hun kunne bare beholde den 50er hvis det var det hun ville. Jeg stod ude på gaden små 45 min efter jeg kom, og tænkte at jeg da vist havde været "lidt genial eller noget", når jeg tænker på, at jeg får 1-200 kr mere kunne have haft fed sex i halv time med en ung lækker pige i byen og tænkte at jeg var endnu mere genial i ikke have at lyttet til min erfaring, som siger mig, at pigerne hos NN og Winner giver normalt fuld valuta for pengene og er typisk både relativ unge og smukke. Ikke fordi det var en decideret dårlig oplevelse, men den var under middel og jeg kommer der ikke igen, men det var mere det, at mine penge kunne have givet mig meget bedre oplevelser andre steder, hvis jeg nu ikke have mageligheden bestemt og så gået derind bare fordi jeg var i nærheden fremfor at tage i Grønnegade eller på Trøjborg hvor min erfaring siger mig at oplevelsen ville have været flere niveauer over det jeg oplevede her eller egentlig kunne jeg have gået 500 meter til Hedemannsgade, som også er et godt sted. Ja ja bagefter tænker man rigtig over det man skulle have gjort Redigeret 15. Maj, 2017 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 16. Maj, 2017 bagklogskabens ulideligt klare lys .... der har vi alle været 555 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg