Hop til indhold

Gode råd om brug af telefon

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg er forholdsvis ny inden for dette. Jeg søger derfor råd om brug af telefon.

Hvad gør I? Har I en seperart telefon i benytter til at lave aftaler med eller hvordan? I dag kan man jo næsten ikke købe et taletidskort.. Og de færreste af de kære GP er vil ikke kontaktes via mail.

Forståligt nok.

På forhånd tak!

Skrevet

Man kan stadig få Lebara taletid ;) Prøv også søgefunktionen, der har været en del tråde om emnet, både taletid og telefoner.

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Skrevet

Man kan sagtens købe taletidskort i dag. Inden for en radius af 1 km fra min bopæl kan jeg købe Lebara, LycaMobile og YouSee taletidskort.

Skrevet

Har en gammel iPhone (købt brugt kontant) med lebara taletid som kan købes I 7-11. Smartphone funktionen bruger jeg til viber og whatsapp når de udenlandske piger foretrækker det.

Skrevet

Det er en god ide at skrive dit nummer ned, i tilfælde at du bliver spurgt om nummeret når du ringer til pigerne :D ( har jeg erfaret )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.